  • Data: 2011-10-24 22:46:30
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-24 16:42, mt wrote:
    > Nie taka znów odległa, jeżeli plotki się potwierdzą, to na wiosnę ma wyjść
    > Sony SLT A9x (tak wiem, że to ma lustro do AF-a, ale mimo wszystko bliżej
    > tej konstrukcji do EVIL-a niż do lustrzanki:)).

    I szkoda, bo A900/A850 to fajne konstrukcję i jak dla mnie wystarczyłoby
    im odświeżyć matrycę, procesor i dodać pewnie jakieś LV/Film-bajery. Jeśli
    sony nie puści czegokolwiek z OVF w tym segmencie to pewnie dłuższą chwilę
    się zatrzymam na tym modelu, bo po prostu daje sporą przyjemność
    użytkowania i jedynie niestety trzeba trochę podłubać w RAW.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564