  • Data: 2011-10-19 12:21:01
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Adamie, swego czasu na p.r.foto pojawiało się pytanie: "co lepiej kupić
    > Hassel czy Mamiya. Takie pytania zadawali "duzi chłopcy", którzy chcieli
    > zostać fotografami artystami. Czyli nihil novi sub sole ;-)

    Body FF (nikon czy canon) plus 2-3 dobre szkła to wydatek rzędu 15 000 zł,
    za te pieniądze mozna kupić mamyię czy hasssela czy bronikę z 5-6 szkłami,
    miszkiem do pochyłu, winderem (często) paroma dupkami... plus 1000 zł dobry
    światłomierz, troszkę umiejętności i .....
    efekty..
    Nie ma aż takiej przepaści finansowej...
    Cena zapowiadanego nowefo Canona 1 dx, będzie w granicach 25 000 zł,
    pentax 645 z bobrą matrycą to ok. 35 000 zł. a H3 z przystawką
    daje radę kupić za 45 000 zł.
    Tylko trzeba wiedzieć co z tym robić...
    pozdr.
    gr