    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sprzedam studyjne lampy błyskowe
    Date: Thu, 16 Aug 2012 23:30:51 +0200

    W dniu 2012-08-15 21:03, quent pisze:
    > Ja oczywiście, biorąc pod uwagę ilość zleceń jakie mam,
    > przeinwestowałem. Dlatego sprzedaję właśnie

    Osobiście uważam że branża tzw. reklamowo, promocyjna przeszła dość
    ogromne przeobrażenie w ostatnich latach. Ogólnodostępność narzędzi i
    coraz łatwiejsza ich obsługa spowodowały że teraz masy mają dużo do
    powiedzenia w tej kwestii ;). Pamiętam jak jeszcze parę lat temu dumnie
    było prowadzić działalność gospodarczą i być takim wolnym strzelcem.
    Dziś znam parę takich osób i cóż, jest dobry soft, jest sporo fajnych
    zabawek, są nawet zlecenia. Tylko po podliczeniu wszystkich kosztów i
    policzeniu godzin przeznaczonych na zlecenia okazuje się że stawka
    godzinowa jest śmieszna. Kiedyś się robiło chamskie przytyki pod adresem
    znajomych siedzących na etacie i to nie daj boże w korporacjach. Dziś
    się patrzy z zazdrością na pełną ewidencje przepracowanych godzin,
    socjal, możliwość wzięcia normalnego urlopu. Oraz przede wszystkim że po
    8 godzinach masz czas dla siebie, anie ciągłe telefony pod tytułem,
    panie urwiesz te dwie stówy, bo xxx zrobi to taniej ale my już tyle
    współpracujemy, zawsze było dobrze.
    Już przy tym wątku o serwisach stockowych miałem wrzucić swoje trzy
    grosze. Osobiście nie chcę nikogo dobijać, ale wątpię aby wróciły lepsze
    czasy.
    Oczywiście zawsze będzie czołówka i intratne zlecenia, tylko że ta
    odległość między liderami a resztą peletonu będzie się wydłużać...

    Pozdrawiam,
    Bartosz.