  • Data: 2012-08-17 01:49:50
    Temat: Re: Sprzedam studyjne lampy błyskowe
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote in message news:502d68c9@news.home.net.pl...

    > A to akurat jest bardzo pozytywne.

    Wiadac zaczyna sie w polskim gettcie, normalizowac pod tym wzgledem.

    > BTW. Teraz na fotografii to najlepiej zarabiają kotleciarze (poza tą
    > czołówką oczywiście). Ale niedługo i czołówka zacznie cienko śpiewać.

    Zawsze byliscie zacofani.
    Ja na kotleciarstwo przeszedlem w niedlugim czasie po rozpowszechnieniu sie sprzetru
    cyfrowego.
    Nawet o tym pisalem i na tej grupie zaczalem propagowac jako pierwszy, fotografowanie
    slubno weselne.
    I cieszy mnie, ze wiele osob z tego skorzystalo.
    A takie to bylo wczesniej hanbiace dla tutejszych kmiotkow udajacych "ludzi z dobrym
    gustem".

    Kiedys bylo mi trudno to napisac ale teaz smialo napisze, ze chuj im w dupe.

    Ciesze sie ze bedac profesjonalnym fotografem, nie musze juz babrac sie w chemii.
    Ciesze sie, ze nastapila fotografia cyfrowa i ze fotografia stala sie latwa i
    dostepna dla kazdego.

    Slon