  • Data: 2012-08-15 14:15:26
    Temat: Re: Sprzedam studyjne lampy b?yskowe
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-15 09:56, Marek Dyjor pisze:

    > wtedy sie robiło zdjęcia na portale z fotografią gdzie dostwało sie
    > oceny za jakość zdjęć.

    Te oceny tylko kreowały towarzystwa wzajemnej adoracji. Założyłem kiedyś
    w dobie głębokiej "traumy" konto na digart.pl. Po zobaczeniu jakie
    rządzą tam prawa, usunąłem wszystkie prace.

    Moim zdaniem studio to strasznie wymagający świat, żeby nie zanudzić
    widza. Amatorzy zauważyli że więcej punkcików, glorii i chwały jest za
    wyjście w teren i cykanie wszystkiego jasną rzeźnicką stałką. Potem
    ładne retuszowanie cery, ostrzenie z małym promieniem i lekkie
    przegięcie z przesunięciem suwaka w USM. Na koniec winietka. Inni idą
    dalej i wrzucają zdjęcia z pełnej klatki w Instagram ;). Takim to na
    Fajsie ściana wrzy, setka pytania dlaczego mój Glaxy tak nie potrafi ;).

    Aby studio było ciekawe naprawdę trzeba być kreatywnym. Szczególnie dziś
    kiedy ładnych i ciekawych zdjęć jest potop.

    Pozdrawiam,
    B.