  • 1. Data: 2011-02-15 19:23:43
    Temat: Sprzedam monitor 22" ViewSonic VP2250wb
    Od: "Do sprzedania" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    do sprzedania 22-calowy monitor ViewSonic VP2250wb z serii profesjonalnej.
    Strona producenta z informacjami technicznymi:

    http://www.viewsonic.com/products/desktop-monitors/l
    cd/pro-series/vp2250wb.htm

    Jestem pierwszym wlascicielem. Monitor ma niecale 3 lata z czego uzywany byl
    przez ok 1.5 roku. Stan monitora to dobry/bardzo dobry. Wszystkie piksele OK.

    Cena: 700zl.

    Prosze pisac na priv z pytaniami, moge oczywiscie podeslac zdjecia.

    m...@w...pl
    monitorek2011 (at) wp (dot) pl

  • 2. Data: 2011-02-15 19:41:52
    Temat: Re: Sprzedam monitor 22" ViewSonic VP2250wb
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Do sprzedania" napisał
    > m...@w...pl
    > monitorek2011 (at) wp (dot) pl

    LOL
    bardzo inteligentnie ;)

  • 3. Data: 2011-02-15 19:54:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 2:41 pm, "Tomek" <W...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Do sprzedania" napisał

    > LOL
    > bardzo inteligentnie ;)

    Wlasnie sie zastanawialem, jaki mial byc w tym sens.

    veri

  • 4. Data: 2011-02-15 20:04:08
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Do sprzedania raczył napisać:
> [...]
    >
    > Cena: 700zl.
    >
    > Prosze pisac na priv z pytaniami, moge oczywiscie podeslac zdjecia.

    Nówka kosztuje 284 $, a ty za trzyletnią używkę chcesz siedem stów?
    --
    Sátoraljaújhely

  • 5. Data: 2011-02-15 22:38:32
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    n.googlegroups.com...
    wrote:

    >Wlasnie sie zastanawialem, jaki mial byc w tym sens.

    Z cyklu: Kowalska mówi, że jesteś głupi!
    Niech mnie ta Kowalska w dupę pocałuje i vice versa!
    A niedawno okazało się, że mówię prozą...

    Feromon

  • 6. Data: 2011-02-15 22:44:59
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 5:38 pm, "Feromon" <f...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:3b2c233d-c891-4f61-87aa-af77bec51efc@o21g2000
    prn.googlegroups.com...

    > Z cyklu: Kowalska m wi, e jeste g upi!
    > Niech mnie ta Kowalska w dup poca uje i vice versa!
    > A niedawno okaza o si , e m wi proz ...

    Copyright Waliza.

  • 7. Data: 2011-02-15 23:47:33
    Od: "mirek1275" <m...@o...pl>

    Użytkownik "rAzor" <p...@n...telesfora.com> napisał w wiadomości:

    > Nówka kosztuje 284 $, a ty za trzyletnią używkę chcesz siedem stów?
    > --

    Gdzie..?

  • 8. Data: 2011-02-16 00:20:54
    Temat: Re: Sprzedam monitor 22
    Od: "Do sprzedania" <m...@g...pl>

    Tomek <W...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Do sprzedania" napisał
    >
    > LOL
    > bardzo inteligentnie ;)

    Ale że co, miszczu? Precyzyjniej prosze.

    - Adres sie nie podoba? Kwestia gustu.
    - Ze podalem adres w formie tekstowej? Tak, bo google groups ukrywa emaile.
    - Ze adres jest smieszny i nie budzi zaufania? Tak, bo nie sprzedaje tego
    monitora wysylkowo. Jesli potencjalny kupiec sie odezwie mam nadzieje, ze
    bedzie chcial przetestowac monitor osobiscie i przed kupnem.

  • 9. Data: 2011-02-16 00:27:06
    Od: "Do sprzedania" <m...@g...pl>

    rAzor <p...@n...telesfora.com> napisał(a):

    > Nówka kosztuje 284 $, a ty za trzyletnią używkę chcesz siedem stów?

    Jesli bedziesz porownywal polskie ceny do cen w USA to nie powinienes nic
    kupowac na polskim rynku. Jesli jednak, dolicz sobie do tego transport, 11%
    cło i na koncu 22% VAT.

    Ten monitor byl sprzedawany na rynku w Polsce za ok 1200zl. Ja żądam prawie
    40% mniej za monitor z 1.5 rocznym przebiegiem. Z tego co pamietam monitor ma
    rejestracje czasu pracy wiec to mozna sprawdzic.

    Oczywiscie przymusu kupna nie ma. A kazda cena jest ceną wyjściową.

  • 10. Data: 2011-02-16 16:19:26
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Do sprzedania" napisał
    > Ale że co, miszczu? Precyzyjniej prosze.
    Ano na przykłąd to, że po co podawać adres w formie antyspamowej skoro
    linijkę wyżej podajesz go w jawnej formie?

    pzdr
    --
    Tomek