  • 11. Data: 2011-02-16 19:23:05
    Temat: Re: Sprzedam monitor 22" ViewSonic VP2250wb
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-15 20:23, Do sprzedania pisze:
    > Witam,
    >
    > do sprzedania 22-calowy monitor ViewSonic VP2250wb z serii profesjonalnej.
    > Strona producenta z informacjami technicznymi:
    >
    > http://www.viewsonic.com/products/desktop-monitors/l
    cd/pro-series/vp2250wb.htm

    "21.6" Color TFT active matrix LCD"

    Czy to jest matryca TN, IPS, czy MVA(czy jak jej tam)?

  • 12. Data: 2011-02-17 11:00:53
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/02/2011 19:23, "Paweł W." wrote:

    cd/pro-series/vp2250wb.htm

    > "21.6" Color TFT active matrix LCD"
    >
    > Czy to jest matryca TN, IPS, czy MVA(czy jak jej tam)?

    170' i 2ms, to jakis TN ktory do obrobki foto nadaje sie tak jak lyzka
    do odkrecania srub.

    Kamil

  • 13. Data: 2011-02-17 14:52:38
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-17 12:00, Kamil pisze:

    > 170' i 2ms, to jakis TN ktory do obrobki foto nadaje sie tak jak lyzka
    > do odkrecania srub.

    2ms G2G i 5ms B2B.
    Chciałem się tylko upewnić. TN mam i jestem z niego bardzo zadowolony,
    bo ładnie wygląda i dobrze wyświetla, ale szukam czegoś większego i
    wolałbym IPSa.

  • 14. Data: 2011-02-17 15:11:50
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 14:52, "Paweł W." wrote:

    > 2ms G2G i 5ms B2B.
    > Chciałem się tylko upewnić. TN mam i jestem z niego bardzo zadowolony,
    > bo ładnie wygląda i dobrze wyświetla, ale szukam czegoś większego i
    > wolałbym IPSa.

    Znalazlem info, ze to TN, ponoc calkiem niezly jak na te technologie,
    ale testy beda sprzed paru lat, a technika od tego czasu troche
    rozwinela, IPSy tez tanieja..

    Kamil

  • 15. Data: 2011-02-18 09:58:35
    Temat: Re: Sprzedam monitor 22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011, Tomek wrote:

    > Użytkownik "Do sprzedania" napisał
    > Ano na przykłąd to, że po co podawać adres w formie antyspamowej skoro
    > linijkę wyżej podajesz go w jawnej formie?

    A przeczytać całość a nie wyrwane jedno zdanie nie łaska?
    Ponowię - cytat z posta na który odpowiadasz:
    "- Ze podalem adres w formie tekstowej?
    Tak, bo google groups ukrywa emaile"

    Jak *CHCESZ* ujawnić swój mail to masz pewien problem - w dotarciu
    do tej grupy czytelników którzy nie mają dostępu poza www/przerasta
    ich użycie czytnika/nie lubią używać wielu narzędzi naraz/niepotrzebne
    skreślić ;)
    Jedynym wyjściem jest podanie adresu w formie która go *NIE* przypomina.

    Jeszcze nie zauważyłeś, że "yntelygencja" googla zaczyna coraz bardziej
    przeszkadzać? (jest kłopot z zadaniem pytania tak, aby była to ŚCISŁA
    odpowiedź zawierająca WSZYSTKIE linki w bazie - w szczególności
    kiepsko działa dla archiwum grup, mimo użycia "+", "-" itede, a już
    posortowanie po dacie może spowodować wytrzeszcz oczu).

    pzdr, Gotfryd