eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanioRe: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanio
  • Data: 2010-12-16 12:27:02
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanio
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to właśnie uwielbiam na niusach. Każdy, kto nie ma
    > zielonego pojęcia
    > o temacie, wypowiada się autorytatywnie. Jeśli chcesz
    > wiedzieć, to
    > właśnie część towaru Manfrotto, sprzedawana poprzez
    > Allegro, jest "z
    > niepewnego źródła".

    Ale sprzedają je chociaż w miarę pewni sprzedawcy, bo są to
    sklepy ;-)

    > Głowica z tego ogłoszenia pochodzi właśnie z dystrybucji
    > Foto7, a
    > sprzedaje ją legalnie działająca firma - sklep internetowy
    > Fotosklepik.

    Tę konkretną głowicę akurat sprzedajesz Ty, a nie sklep :-).
    Ja piszę o konkretnym przypadku, a nie pochodzeniu samego
    towaru (tu się nie wypowiadam bo nie mam doświadczeń). Tak
    naprawdę to mało kogo zainteresuje informacja że Ty kupiłeś
    głowicę tu czy tam... Oferta jest Twoja a nie sklepu :-)

    > Jest to po prostu wyprzedaż z magazynu. Ja tylko
    > zamieszczam
    > ogłoszenie.

    A gdzie to ogłoszenie zamieszczasz? Bo jakoś go nie widać...