eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanioRe: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanio
  • Data: 2010-12-18 09:52:49
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową, tanio
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek wrote:
    > Niestety, nic się nie zmieniło. Ten sam zestaw debili, dyskutujących
    > ze swoimi wyobrażeniami, a nie odnoszących się do tego, co ktoś
    > powiedział.
    > Chciałem napisać jaśniej, dla topornych, ale szkoda czasu, debil nie
    > jest klientem. Nawet lepiej, żeby nie był, po co komuś kłopot :)
    >
    > Głowicę sprzedaje sklep internetowy, nie ja. Ja tylko zamieściłem
    > ogłoszenie na czyjąś prośbę.

    Czarek

    Sądzisz że obrażając ludzi prowadzisz właściwy marketing?
    Kto zaryzykuje zakup od kogoś kto rzuca sie jak pies na łąńcuchu.

    Wystawiasz fakturę? Bądź rzeczowy.

    Allegro ci zdjęło aukcję z powodu niedozwolonych klauzul które miałeś w
    opisie, tam nikt nie ściąga aukcji za to ze zaczynają sie od 1zł.