eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM › Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
  • Data: 2010-12-11 23:12:37
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-11 21:02, jo44 pisze:
    > No to zrobiłeś błąd. Gdybyś zapłacić przez PzA byłaby duża szansa,
    > że pieniądze trafią do odbiorcy szybciej. :)
    > PAYU SA, które obsługuje PzA posiada rachunki we wszystkich
    > popularnych bankach - niektóre z nich pracują 24/7 dla przelewów
    > wewnętrznych. Jeśli więc Twój bank tak pracuje, to PAYU SA
    > otrzymałoby pieniądze natychmiast a sprzedawca wiedziałby o tym
    > w chwilę później. A tak musisz czekać na najbliższą sesję
    > Elixiru do poniedziałku.

    Ale w czym zrobiłem błąd? :-)

    > Twoje wywody o tym co sądzi Allegro to tylko domysły. :)
    > Niestety fałszywe. Ponieważ, jak pisałem, PAYU SA prowadzi rachunki
    > w najpopularniejszych bankach, otrzymuje kasę z banków 24/7
    > NATYCHMIAST, a z pozostałych także NATYCHMIAST, ale w godzinach
    > pracy tych banków.

    No OK, ale co to zmienia w przypadku sprzedawcy - odbiorcy przelewu? I
    tak nie dostanie tych pieniędzy wcześniej, nawet jak kupujący wybierze
    jako formę płatności zwykły przelew. A o te opóźnienia, rzekomo
    generowane przez Allegro, właśnie się rozchodzi.

    > Allegro nie musi więc niczego zakładać,
    > bo i skąd miałoby wiedzieć, że Szanowny Pan wykonał przelew?

    A widziałeś kiedyś panel do zatwierdzania płatności elektronicznych?

    Tomek