eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCMRe: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.foto
    Subject: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Date: Sat, 11 Dec 2010 19:22:43 +0100

    On 2010-12-11 17:30:12 +0100, "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> said:

    > Kolego, bzdury, to Ty piszesz i nawet nie raczysz się zapoznać z linkami,
    A Ty najwyraźniej czytasz tylko to co chcesz przeczytać.

    > które Ci ludzie podsyłają, a pojęcie o systemie rozliczeń
    > międzybankowych masz blade. Zaś jeśli chodzi o Allegro, to nie generuje
    > ono żadnego opóźnienia. Jak ktoś Ci zapłaci z PzA, to możesz
    > natychmiast zlecić wypłatę na Twoje konto, nawet pomimo tego, że
    > Allegro nie dostało jeszcze Twoich pieniędzy i dostaniesz je najbliższą
    > sesją. W takiej sytuacji, dla wygody kupujących i sprzedających Allegro
    > ryzykuje własnymi pieniędzmi, bo o tym pewnie też nie wiesz,
    To ciekawe skąd się biorą odpowiedzi od sprzedawców, że ciągle nie mają
    pieniędzy. Sam kiedyś też miałem taką sytuację, że wpłata mimo
    automatycznego zlecenia przyszła do mnie po dwóch dobach (niecałych.
    Mail o wyborze sposobu zapłaty dostałem o 8 rano, pieniądze na koncie
    miałem wieczorem następnego dnia.

    > ale nie wszyscy operatorzy płatności (np. Ecard, z którym mam
    > przyjemność współpracować) przelewają środki beneficjentowi najbliższą
    > sesją. Ecard robi przelew zbiorczy następnego dnia roboczego, tak więc
    > jeśli ktoś zapłaci kartą z PzA np. w piątek o godz. 13, Ty od razu
    > zlecisz wypłatę środków, to dostaniesz pieniądze w piątek po południu,
    > a Allegro dopiero w poniedziałek (Allegro chyba nie współpracuje z
    > Ecardem, ale to był tylko przykład).
    Chcesz to sprawdzić, aby udowodnić? Możemy wykonać transakcje za jakąś
    złotówkę, a potem wywiesimy w publicznym miejscu screenshoty z datami
    księgowania.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam