  • 21. Data: 2010-04-09 15:36:51
    Temat: Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-04-09 14:34, bobasse pisze
    > Hmmm... No a jak inaczej mam zarejestrować to auto?? Po to są fora
    > żeby uzyskać jakąś pomoc i czegoś się nauczyć. Nie codziennie kupuje
    > się auta...

    I głównie dlatego powinienies sie zainteresowac sprawami papierkowymi
    przed kupnem auta. Zeby chociaz miec pojecie jak to powinno wygladac, co
    powinienes dostas od sprzedajacego, co musisz zrobic w zaleznosci od
    tego co dostaniesz od sprzedajacego, wreszcie pod zadnym pozorem nie
    kupowac auta gdy cos 'smierdzi'.

  • 22. Data: 2010-04-09 15:55:13
    Od: bobasse <b...@w...pl>

    On 9 Kwi, 15:36, spammtrapp <g...@...necie> wrote:
> [...]
    > powinienes dostas od sprzedajacego, co musisz zrobic w zaleznosci od
    > tego co dostaniesz od sprzedajacego, wreszcie pod zadnym pozorem nie

    No tak, ale jak już jest po fakcie to dziękuję za takie wypowiedzi...
    Człowiek uczy się na własnych błędach, ale skoro go popełniłem to
    szukam pomocy jak go naprawić, a nie zjechania mnie jaki to jestem
    niemądry

  • 23. Data: 2010-04-10 14:53:42
    Od: bobasse <b...@w...pl>

    I co, po temacie? Problem nadal aktualny...

  • 24. Data: 2010-04-10 21:12:35
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Apr 10, 1:53 pm, bobasse <b...@w...pl> wrote:
    > I co, po temacie? Problem nadal aktualny...

    dostales juz wystarczajaco duzo rad, czas wziac sie do roboty.
    dzwon do sprzedawcy, z roznych numerow, az do skutku, jesli sie nie
    uda to wyslij list polecony i niedwuznacznie zasugeruj ze jezeli nie
    bedzie wspolpracowal podejmiesz kroki prawne.

    mac

  • 25. Data: 2010-04-10 22:59:12
    Od: bobasse <b...@w...pl>

    On 10 Kwi, 21:12, maciej debski <m...@b...pl> wrote:

> [...]
    > uda to wyslij list polecony i niedwuznacznie zasugeruj ze jezeli nie
    > bedzie wspolpracowal podejmiesz kroki prawne.

    Czyli rozumiem, że zarejestrować to auto nie wydając majątku, nie
    będzie łatwo. OK, więc wojnę czas kontynuować.

    Dziękuję za wszystkie wypowiedzi NA TEMAT i na pewno napiszę jeszcze,
    jak tylko rozwiążę problem.

  • 26. Data: 2010-04-11 15:37:18
    Od: "Szop" <s...@s...szop>

    "Socjalizm to ustrój bohatersko rozwiązujący problemy nieznane w innych
    ustrojach"

  • 27. Data: 2010-04-11 15:38:35
    Od: "Szop" <s...@s...szop>

    A auto jeździ, działa i nic mu nie jest? To dlacego ktoś miałby zabraniać mu
    jeździć?

  • 28. Data: 2010-04-11 22:17:18
    Od: z <z...@g...pl>

    Damian [eX] pisze:

    > Druczek recyklingowy pani *moglaby* uznac, bo zobowiazali sie ze beda te
    > kwitki uznawac do wyczerpania, ale
    > spotkalem sie juz z tym ze w Wydzialach Komunikacji nie chca uznac i koniec,
    > wiec tobie pozostanie zaplacic
    > 500 stowek i potem tylko 250 za rejestracje.

    Niektóre wydziały komunikacji mają w du... interpretację-wykładnię chyba
    ministerstwa (chory kraj) i dlatego fundusz ochrony środowiska jest
    przygotowany na zwrot nieprawnie pobranej kasy (chory kraj)

    Tak mi się obiło o uszy u Wajsa w radiu zet