    From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)
    Date: Sun, 5 Dec 2010 16:32:46 +0100

    On Sun, 5 Dec 2010, J.F. wrote:

    > Wojtku, ale wtedy to ja sam bylem "mechanikiem", i bylem w kropce.
    > Moze paliwo, ale raczej iskra, a jak iskra to po kolei - rodzielacz,
    > kabel, cewka, modul, komputer, czujnik.

    No i jak się ta Twoja przygoda skończyła? Szukałeś tak długo, aż znalazłeś
    przyczynę, czy kupowałeś i wymieniałes "na oślep" kolejne elementy do
    chwili, aż usterka zniknęła? ;-)

    > Bo tak naprawde to powienienem jezdzic z podlaczonym laptopem i zlapac
    > odczyty w tej krytycznej minucie. I miec nadzieje ze ujawni sie tam
    > przyczyna, albo rzetelnie powie co jest dobre.

    I nawet to nie gwarantuje sukcesu, bo istnieją usterki, których w żaden
    sposób nie da się wykryć wyłącznie przy pomocy oprogramowania
    diagnostycznego :)

    Swoją drogą trochę przeraża mnie bałwochwalcza wręcz wiara niektórych osób
    (zwłaszcza tych z nieco młodszego pokolenia) w nieomylność komputerów i
    elektroniki. Znam przypadek gościa, który utknął po drodze z braku paliwa,
    bo komputer pokazywał mu, że w baku powinno zostać jeszcze półtora litra
    benzyny, a kiedy okazało się, że komputer jednak się pomylił, to męczył
    serwis o jego wymianę ;-)

    Od razu przypomina mi się też dyskusja z pewnym człowiekiem,
    który był głęboko przekonany, że w 1969 roku Amerykanie nie mogli
    wylądować na Księżycu, bo w tamtych czasach komputery miały wydajność
    kalkulatorów kieszonkowych. Niedługo nie będziemy sobie potrafili
    wyobrazić nawet pluszowego misia-zabawki, który nie będzie miał w środku
    mikroprocesora... ;-)

    Pozdrawiam :)

    W.