  • Data: 2010-12-05 23:14:46
    Temat: Re: Sprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cfbfe10$0$20998$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > A ja kupiłem 10 lat temu najtańszy odkurzacz jaki znalazłem w sklepie dla
    > idiotów (kosztował ok. 100 zł), przeżył 5 lat normalnego użytkowania,
    > następnie sprzątanie po remoncie z wciąganiem tynku i innego syfu
    > włącznie, a od 3 lat robi za odkurzacz garażowy i nadal działa
    > bezawaryjnie. ;-)

    Wiesz, mój Zelmer sprzed 25 lat też działa, w tym samym charakterze co Twój
    zresztą, plus rozdmuchiwaczka do grilla (kubełkowy się nie nadaje, bo nie ma
    mu gdzie rury wetknąć).

    Widać te 10 czy 25 lat temu inaczej się odkurzacze robiło, to i wytrzymałe
    są.
    A nowym pada po nastominutowej pracy jakiś dynks na silniku i już dalej nie
    działają.