  • Data: 2010-12-05 12:19:52
    Temat: Re: Sprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Dec 2010 09:40:28 +0100, Wojtek Borczyk wrote:
    >Podam Ci przykład, o którym opowiadał mi znajomy inżynier elektronik,
    >pracujący w jednym z warsztatów samochodowych. Któregoś dnia przyjechał do
    >nich gość, który w kilku różnych serwisach zostawił majątek na "naprawy"
    >swojego auta. Objawy były takie, że silnik po każdych 2-3 kilometrach
    >zatrzymywał się i dawał się uruchomić dopiero po kilku minutach postoju.

    Wojtku, ale mialem podobne efekty. Silnik staje i nie chce ruszyc.
    zagladamy pod maske - benzyna .. wydaje sie ze jest.
    Iskra na swiecy .. jest i silnik juz dziala.
    A jutro powtorka z rozrywki.

    I co proponujesz wymienic, o przepraszam - naprawic, jestesmy
    prawdziwi mechanicy, nic nie bedziemy wymieniac.

    >Prawdziwą przyczynę znalazł w końcu
    >starszy mechanik, który niedługo miał odchodzić na emeryturę. Okazało się,
    >że winne było... niedrożne odpowietrzenie zbiornika paliwa! Jakoś nikt
    >wcześniej na to nie wpadł, nawet o tym nie pomyślał. Naprawa kosztowała 50
    >zł i wykonana została przy pomocy kawałka drutu. Auto jeździ do dziś bez
    >problemu.

    Ot, po prostu mial szczescie, chyba ze sie porzadnie do diagnostyki
    zabral. Albo auto bylo zle, bo nie bylo czujnika cisnienia paliwa - w
    nowych chyba juz jest ?

    Nawiasem mowiac to tez mnie to spotkalo i kosztowalo dwa baki.
    Mechanik nie cudotworca, tez moze sie pomylic czy nie skojarzyc,
    koniec koncow za to placi klient.

    J.