    From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)
    Date: Sun, 5 Dec 2010 11:28:30 +0100

    On Sun, 5 Dec 2010, P_ablo wrote:

    > Gdybys polozyl mechanikowi odpowiednia gotowke na stol i zazadal sprawnego
    > urzadzenia, to gwarantuje, ze to dostaniesz. Inna sprawa, ze wtedy Twoj
    > youngtimer moglby podrozec o polowe...

    I tu niestety jesteś w błędzie ;-) Już kilka razy zdarzyło mi się, że
    gotów byłem zapłacić naprawdę dużą sumę za profesjonalnie wykonaną
    naprawę, ale mechanik nie chciał się jej podjąć tylko dlatego, że po
    prostu nie miał pojęcia jak się za to zabrać. Nie chodzi mi bynajmniej o
    to, że każdy warsztat samochodowy powinien mieć na wyposażeniu tokarkę,
    frezarkę, wannę do chromowania technicznego i sprzęt do metalizacji
    natryskowej, bo to oczywisty absurd. Chodzi mi o to, że przeciętny
    mechanik nawet nie zdaje sobie sprawy, że istnieje cały szereg metod
    pozwalających na skuteczną naprawę/regenerację czegoś, co jemu wydaje
    się nienaprawialne.

    Pozdrawiam :)

    W.