  • 31. Data: 2013-02-12 21:27:41
    Temat: Re: Spraweidliwosc
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-12 21:20, h.w.d.p. pisze:
    > abs czasami dziala przy hamowaniu na suchym asfalcie az w koncu go
    > odlaczylem bo bylo niebezpieczne.

    Wybacz, ale z tego wynika, że jeździsz jak bezmózg. Wpatrzenie w drogę
    na 10m przed maskę i ani kawałka dalej.
    A jeśli ABS był naprawdę nadpobudliwy, to ja bym się na twoim miejscu
    zainteresował stanem zawieszenia, głównie amortyzatorów. Ich sprawność
    ma niebagatelne znaczenie dla poprawnego działania wszelkich
    wspomagaczy, a tak naprawdę, mało kto potrafi zauważyć postępującą
    degradację ich działania w miarę zużywania się.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2013-02-12 21:33:27
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Wybacz, ale z tego wynika, że jeździsz jak bezmózg.

    ze co ?

> [...]

    > wspomagaczy, a tak naprawdę, mało kto potrafi zauważyć postępującą
    > degradację ich działania w miarę zużywania się.

    no i kolejny expierd.
    abs sie wlaczal nawet przy predkosci 5kph i przy lekki wcisnieciu pedalu.
    swoje swietne porady zostaw dla siebie.

  • 33. Data: 2013-02-12 21:33:52
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > To wywal ten przekaznik, skoro nie ma elektroniki, to on jest zbedny.

    rotfl i eot.

  • 34. Data: 2013-02-12 21:39:15
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Wybacz, ale z tego wynika, że jeździsz jak bezmózg. Wpatrzenie w drogę
    > na 10m przed maskę i ani kawałka dalej.

    ty jestes bezmozg

    abs mi sie wlaczal nawet przy parkowaniu przez co kiedy przypierdolilem
    w sciane budynku dojezdzajac do niego z predkoscia 1km/h.

    rozumiesz teraz?

    za twoja rada ide zaraz wymieniac amortyzatory :)

  • 35. Data: 2013-02-12 21:41:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-12 21:33, h.w.d.p. pisze:
    > no i kolejny expierd.
    > abs sie wlaczal nawet przy predkosci 5kph i przy lekki wcisnieciu pedalu.

    Na suchym asfalcie, przy 5kph i lekkim wciśnięciu pedału? I twierdzisz,
    że to sprawny samochód jest? Dobre, naprawdę dobre.

  • 36. Data: 2013-02-12 21:43:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-12 21:39, h.w.d.p. pisze:

    > ty jestes bezmozg
    >
    > abs mi sie wlaczal nawet przy parkowaniu przez co kiedy przypierdolilem
    > w sciane budynku dojezdzajac do niego z predkoscia 1km/h.
    >
    > rozumiesz teraz?

    Tak, jak najbardziej. Jestem za drastycznym zaostrzeniem przeglądów
    rejestracyjnych i natychmiastową konfiskatą mienia dla diagnosty, który
    przepuści twojego trupa na przeglądzie.

  • 37. Data: 2013-02-12 21:58:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 21:43:48 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Tak, jak najbardziej. Jestem za drastycznym zaostrzeniem przeglądów
    > rejestracyjnych i natychmiastową konfiskatą mienia dla diagnosty, który
    > przepuści twojego trupa na przeglądzie.

    A jak to sie dzialo tylko czasami ? sto razy hamujesz, a za 101 hamulec nie
    dziala..

    J.

  • 38. Data: 2013-02-12 22:07:55
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A jak to sie dzialo tylko czasami ? sto razy hamujesz, a za 101 hamulec nie
    > dziala..

    no wlasnie tak bylo.

  • 39. Data: 2013-02-12 22:10:50
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Tak, jak najbardziej. Jestem za drastycznym zaostrzeniem przeglądów
    > rejestracyjnych i natychmiastową konfiskatą mienia dla diagnosty, który
    > przepuści twojego trupa na przeglądzie.

    nie rozumiesz.
    system byl i jest sprawny podczas badan komputerem i roznymi cudami, bo
    chcialem z tym zrobic porzadek. ale nie bede tlumaczyl tego indolentowi
    ktory nie pojmuje prostych zasad elektryki czy elektroniki, o fizyce nie
    wspominajac.

  • 40. Data: 2013-02-13 12:02:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Feb 2013, Pawel O'Pajak wrote:

    > Jesli jest tak, ze elektronika steruje absolutnie wszystkim i do tego jest
    > wykonana w ROHS,

    O ile się nie mylę, "elektronika samochodowa", podobnie jak
    lotnicza i medyczna, podlega pod wyłączenie od zakazu stosowania
    "środków szkodliwych" (znaczy ołowiu w lutach i innych takich).
    Dobrze kojarzę?

    Dla jasnoœci, tak po prostu sugeruję, że ewentualny możliwy błąd
    "elektroniki" niekoniecznie jest w 100% związany z ROHS.
    Zgadzam się z połową Twojego zdania :)

    pzdr, Gotfryd