  • Data: 2013-02-12 12:10:10
    Temat: Re: Spraweidliwosc
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości
    >Nie za bardzo rozumiem po co jechal chodnikiem, zeby z niego zjechac
    >tuz przed przejsciem i zrobic uzytek z celownika na masce. No chyba,
    >ze przejscie dla pieszych bylo na chodniku. Ale mniejsza z tym, czemu
    >w areszcie? Nie wiem, ale przynajmniej przez kilka miesiecy nie
    >jezdzil po drogach gosc, ktory nie potrafi przelaczyc na luz,
    >wylaczyc silnika, skrecic, uzyc hamulca chocby recznego, uzyc sygnalu
    >dzwiekowego itp.

    18 lat raczej nie ma, mercedesa sie w wojsku chyba tez nie dorobil.
    Wiec zakladam ze autem juz troche jezdzi i hamowac potrafi.

    Ale w nowoczesnym aucie, jak skrzynia biegow steruje komputer,
    hamulcami steruje komputer, silnikiem steruje komputer, a nawet
    kierownica kreci komputer, to ja nie gwarantuje ze kierowca zawsze
    zachowuje kontrole nad pojazdem.

    Mozliwe tez jakiegos udaru doznal, ograniczylo mu na chwile
    swiadomosc, ale to tym bardziej do szpitala powinni skierowac a nie do
    aresztu.

    Bo trudno przypuszczac aby stateczny biznesmen chcial sobie ubic
    trojke na pasach.

    Latwiej uwierzyc ze omijal korek chodnikiem i mu wyskoczyli piesi z
    nienacka ... no ale mnie tam nie bylo, to nie twierdze ze to tak.

    J.