eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzoneRe: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
  • Data: 2009-09-08 12:49:48
    Temat: Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-08 13:50:03 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > Ja uwazam, ze tez niszcze buty, ale nie przeciekly nigdy, maja ze
    > 100kkm, pastuje gora raz na rok, jezdzilem w takich deszczach ze auta
    > zjezdzaly, lazilem po gorach, wlazilem do potokow, wogole nie dbalem.
    > Musisz byc strasznym katem, hehe.

    Bo jestem ;-), Boreale, w których kumpel biegał z 5 lat zajechałem po
    2, Garmonty, niby takie aj-waj po roku, całkiem solidne Karrimory po 3
    latach (dużo w nich nie chodziłem) już zaczynają się pruć i puszczać
    wodę - się ma talencik ;-) W zeszłym roku jak jechałem na urlop, to po
    100 km w deszczu musiałem zajechać pod market, kupić suche skarpetki
    (się mi nie chciało grzebać w kufrach) i zapgrejdować je torebkami
    fooiowymi z warzywnego, bo się już jechać nie dało. A jak widziałem
    gdzieś Daytony na allegro, niby używane przez 2 lata, to przy moich
    wyglądały jak funkiel-nówki, nieśmigane. Ale następne też raczej kupie
    Daytony.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco