eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzoneRe: [NTG] Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
  • Data: 2009-09-08 14:16:07
    Temat: Re: [NTG] Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-08 15:25:23 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > [ciach]
    >
    > Ogólnie marka Karrimor jest IMHO mocno przereklamowana.
    > Miałem buty i mam śpiwór - nigdy więcej nie kupię i odradzam wszystkim.

    Zawsze wyznawałem zasadę, żeby różnoraki sprzęt kupować od firm w nich
    się specjalizujących - jak śpiwór to np. Yeti (gorąco polecam -
    dosłownie), jak namiot to np. Marabut (świetne), jak plecaki, to
    Karrimor (HGW jak teraz) czy Deuter (ciągle dobrze) itede. Sam się
    skusiłem na buty Karrimora, bo wyglądały dobrze i wśród osób którym
    opiniom ufałem miały dobre noty. Jak na mnie - dały radę. Ale ostatnie
    kupiłem ze 4 lata temu (akurat miały fajną cenę i trochę poleżały w
    szafie), więc nie dam sobie nic obciąć za ich obecną jakość. No i teraz
    nierzadko bywa tak, że różne linie produktów tego samego producenta są
    robione w różnych fabrykach (w Azji oczywiście), z różnymi założeniami
    co do jakości, więc niestety coraz bardziej liczy się konkretny model,
    a nie marka

    > On dosyć duży, ten Defresz, jest. (:

    A Ty skąd wiesz? ;-)

    Sebastian