eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzoneRe: [NTG] Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
  • Data: 2009-09-08 14:13:59
    Temat: Re: [NTG] Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    news:h85o8d$dii$1@inews.gazeta.pl...
    > Z moich obserwacji (głównie u znajomych, bo ja nie jestem za bardzo
    > reprezentatywny ;-) - wytrzymywały tyle, co La Sportivy, Garmonty, Asolo i
    > tym podobne.

    Asolo? Nie mialem, ale nic dobrego nie slyszalem. Moze poza tym, ze wygodne.

    > Zresztą akurat ta firma zawsze słynęła z doskonałych plecaków i szkoda że
    > się za bardzo rozdrobnili.

    Plecakow, termosow i karimat. I na tym koniec. IMO oczywiscie.

    > A tak a propos przereklamowanych firm, to dla mnie taki jest TNF - ich
    > buty zaczęły mi się rozpadać po 3 miesiącach.

    Buty maja tragiczne (podobnie do himounta czy columbii), nie wiem jak
    spodnie, ale kurtki sprawuja sie zajebiscie. Jedynym problemem jest fakt, ze
    maja zamki odwrotnie wszyste (te wewnetrzne, zeby polara wpiac). To jedyne
    co mnie wkurwia. Moze poza cena w PL, bo np. w UK to jest super (nie
    pamietam modelu, ale jakies cudo z gore-texem, dalem 120 funtow, a po 3
    latach wyglada jak nowa).

    > Nawet Keczuły z Dekatlona wytrzymały dłużej (pół roku).

    A jak jeszcze na promocjach, to lepszej firmy w kategorii jakosc/cena nie
    znam. Nie mialem ich butow, ale na spodniach, koszulach, plecaku i namiocie
    sie jeszcze nie zawiodlem.

    > Pytanie czy nowe aby na pewno dorównują jakością tym starym, bo jeśli
    > podpadają pod popularne trendy, to nie powinny ;-)

    U nich zawsze bylo roznie. Jak dorwales to tak miales - albo puszczaly wode
    i szwy sie rozlatywaly juz w pierwszym tygodniu uzywania, albo nie do
    zabicia. Kuzyn mowi, ze nowe ciagle to samo.

    --
    pzdr:
    Ivam