eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone[NTG] Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
  • Data: 2009-09-08 13:04:26
    Temat: [NTG] Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    news:h85jtc$ehp$1@inews.gazeta.pl...
    > Bo jestem ;-), Boreale, w których kumpel biegał z 5 lat zajechałem po 2,
    > Garmonty, niby takie aj-waj po roku,

    Naprawde nie dbasz;)

    > całkiem solidne Karrimory po 3 latach (dużo w nich nie chodziłem) już
    > zaczynają się pruć i puszczać wodę

    Karrimory IMO sa strasznie przereklamowane. A ja zawsze cos z nimi mialem
    nieteges. Przyznam sie, ze najtrwalsze to mam wojskowe Kupczaki. Juz bedzie
    z 8-10 lat jak je mam, ciagle wody nie puszczaja (gore). Jako, ze sa
    brzydkie (obdarta skora, itp.), to je na robocze przeznaczylem jakies 5 lat
    temu. Ciagle nie daja sie zajechac;) - musisz sprobowac.

    --
    pzdr:
    Ivam