eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzoneRe: [NTG] Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
  • Data: 2009-09-08 14:03:57
    Temat: Re: [NTG] Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-08 15:04:26 +0200, "Ivam"
    <f...@-...fm> said:

    > Naprawde nie dbasz;)

    One służą do chodzenia, nie dbania, to nie srebra rodowe ;-)

    > Karrimory IMO sa strasznie przereklamowane.

    Kiedyś nie były. Tyle, że w ciągu ostatnich paru (10?) lat, tam się ze
    2 razy właściciel zmieniał i teraz to HGW co sobą reprezentują. Jak
    kupowałem ich buty, to tak wogóle sami ich nie robili (jak większość
    znanych firm), tylko zlecali któremuś z dobrych wykonawców. Krążyły
    plotki, że pochodziły z tej samej fabryki, co Garmonty. Z moich
    obserwacji (głównie u znajomych, bo ja nie jestem za bardzo
    reprezentatywny ;-) - wytrzymywały tyle, co La Sportivy, Garmonty,
    Asolo i tym podobne. Zresztą akurat ta firma zawsze słynęła z
    doskonałych plecaków i szkoda że się za bardzo rozdrobnili.
    A tak a propos przereklamowanych firm, to dla mnie taki jest TNF - ich
    buty zaczęły mi się rozpadać po 3 miesiącach. Nawet Keczuły z Dekatlona
    wytrzymały dłużej (pół roku).

    Teraz chyba zaryzykuje Hanwagi albo Meindle, których jakość jest
    legendarna. Zawsze lubiłem obalać legendy ;-)

    > Przyznam sie, ze najtrwalsze to mam wojskowe Kupczaki. Juz bedzie z
    > 8-10 lat jak je mam, ciagle wody nie puszczaja (gore).

    Pytanie czy nowe aby na pewno dorównują jakością tym starym, bo jeśli
    podpadają pod popularne trendy, to nie powinny ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco