  • 1. Data: 2010-06-26 07:42:44
    Temat: Sprawdzenie przebiegu migawki
    Od: "Parapet" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Posiadam Olympusa E-1, E300 i E10. W jaki sposob sprawdzić przebieg migawki
    w tych aparatach ? Jest jakaś kombinacja przycisków, zeby wywołać taka
    informację ? Dziękuję z góry za udzielone odpowiedzi

    pozdr - Piotr

  • 2. Data: 2010-06-26 07:54:28
    Temat: Re: Sprawdzenie przebiegu migawki
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Parapet" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > migawki w tych aparatach ? Jest jaka? kombinacja przycisków, zeby wywołać
    > taka informację ? Dziękuję z góry za udzielone odpowiedzi

    Spróbuj zainstalować Photo ME, wczytaj ostatnie zdjęcie i znajdź wpis w
    exifie o nazwie "Shutter Count" (w sekcje "Camera". Jeśli takiego nie ma,to
    nie wiem ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-06-26 11:28:10
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    W Olympusach - chociaż nie jestem pewien czy we wszystkich modelach, w E-510
    napewno - działa to tak:

    Włącz aparat i następnie w tej kolejności:

    Otwarta klapka karty CF, MENU+OK, następnie GÓRA, DÓŁ, LEWO, PRAWO, SHUTTER,
    GÓRA.
    PRAWO - przejście do liczników.

    R: ilość wykonanych fotek
    S: ilość wykonanych fotek z załączoną lampą błyskową
    C: prawdopodobnie ilość podniesień lustra w trybie serwisowym do czyszczenia
    matrycy
    U: ilość uruchomień systemu SSWF
    V: ilość uruchomień systemu LiveView łącznie z naciśnięciem AEL/AFL w trybie
    LV (ustawianie ostrości)
    B: ilość wykonanych fotek z załączonym system IS"

  • 4. Data: 2010-06-26 20:54:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba_k1" i04o8c$t91$...@n...onet.pl

> [...]

    (ustawianie ostrości)
    > B: ilość wykonanych fotek z załączonym system IS"

    A jak w Canonach?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'