  • 11. Data: 2010-08-20 11:35:42
    Temat: Re: Sprawdzenie badów a wywołanie awarii
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 19 Aug 2010 19:50:21 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <4c6d6ecd$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
    od Osadnik <o...@w...pl> :

    >Chodzi mi o to by nie obudzić systemów realokwaniwa danych na dysku
    >przez jego firmware.

    SpinRite 6.0, koszt $89.

  • 12. Data: 2010-08-21 22:51:39
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 19-08-2010 11:07, MAR pisze:

    > Nie poleca się kradzionego softu.

    Nie no paaaaanie szanowny, wyraźnie napisałem jeżeli masz licencje to
    możesz sobie ściągnąć.
    Dokładnie czytamy , nie śpimy :)

    > Na Windowsy jest darmowa Vistoria, którą zrobi się to samo bez konieczności
    > restartowania systemu.

    Może i tak ale naprawianie dysku w trakcie pracy Windowsa to taka kupa
    moim zdaniem. Softu nie znam, za to rewelacyjnie działa ten z Hiren's Boot.
    Nie jest dobrym pomysłem np naprawianie uszkodzonego windowsa przez bad
    sectory, odpalając program działający pod kontrolą tegoż windowsa,
    nieprawdaż ?
    Mój sposób jest uniwersalny, twój nie, więc me>you okas ? ^^

    > Nieprawda. Dane w naprawianych sektora się traci.

    EEE tam, traci nie traci, tak czy inaczej działa miodzio.

  • 13. Data: 2010-08-21 23:46:25
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "daxus" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie no paaaaanie szanowny, wyraźnie napisałem jeżeli masz licencje to możesz
    > sobie ściągnąć.
    > Dokładnie czytamy , nie śpimy :)

    ale to oczywista nieprawda, nie wazne czy masz licencje czy nie, to dalej
    bedzie karane z kk

  • 14. Data: 2010-08-22 06:53:02
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Osadnik pisze:
    > Mam podejrzanie co do wystąpienia badsectorów na swoim dysku jednak
    > chciałbym się upewnić w jakiś sposób czy są realne czy to tylko herezje
    > filesystemu. Myślałem o MHDD lub podobnym ale ma wątpliwości czy taki
    > odczytanie sektor po sektorze nie wygeneruje jakiś mechanizmów i
    > kolejnych badów. SMART nic jaskrawo nie pokazuje.
    >
    > Więc czy zczytując można pogorszyć sprawę?

    Ciąg dalszy:

    Jak rozróżnić dwa identyczne dyski o tych samych pojemnościach wpiętych
    do dwóch gniazd obok siebie?
    Po numerze seryjnym? Tylko co z tego jak mostek na płycie jest tak głupi
    że nie raczy podać tej informacji pod Windows. Niespecjalnie chce
    jeszcze otwierać obudowę.

    Co jak co ale posiadanie dwóch identycznych dysków bez możliwości
    podejrzenie numeru seryjnego lub układu partycji uniemożliwia
    diagnozowanie czy nawet założenie RAID (no bo jak wiedzieć który
    pierwszy a który drugi?)

  • 15. Data: 2010-08-26 18:21:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 08:53:02 +0200, Osadnik napisał(a):

> [...]
    > Po numerze seryjnym? Tylko co z tego jak mostek na płycie jest tak głupi
    > że nie raczy podać tej informacji pod Windows. Niespecjalnie chce

    HWiNFO32

> [...]
    > podejrzenie numeru seryjnego lub układu partycji uniemożliwia
    > diagnozowanie czy nawet założenie RAID (no bo jak wiedzieć który

    Można wiedzieć, jakiego RAIDa chcesz zakładać i do czego Ci potrzebna
    wiedza, który jest "pierwszym", a który "drugim" napędem?

    [ Jedyna absolutnie precyzyjna definicja grafomana: jest to taka osoba, ]
    [ która pisze bez honorariów. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]