  • 1. Data: 2007-02-26 11:09:02
    Temat: Sprawadzenie dostępu do Internetu z zagranicy
    Od: ip <i...@...o.s.p.a.m.tlen.pl>

    Witam

    Mieszkam blisko Czech i dostałem bardzo fajne oderty na dostęp do
    Internetu w Ostrawie.
    Chciałbym się dowiedzieć czy jest to legalne. Nie chcę czytać całego
    Prawa Telekomunikacyjnego bo usnę podczas tej lektury. Może ktoś ma
    więcej informacji na ten temat i może się nią podzielić.

    Pozdrawiam
    ip

  • 2. Data: 2007-02-26 11:40:21
    Temat: Sprowadzanie dostępu do Internetu z zagranicy
    Od: ip <i...@...o.s.p.a.m.tlen.pl>

    Poprawiłem temat

  • 3. Data: 2007-02-26 17:21:37
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej!
    a tak z ciekawosci: jakie ceny za Mbit sa w czechach? jak z wejsciem na
    Polskie portale?

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 4. Data: 2007-02-28 21:41:30
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    ip wrote:
    > Mieszkam blisko Czech i dostałem bardzo fajne oderty na dostęp do
    > Internetu w Ostrawie.
    > Chciałbym się dowiedzieć czy jest to legalne. Nie chcę czytać całego

    pewności nie mam, ale przecież jest swoboda wymiany towarów i usług
    pomiędzy krajami UE

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 5. Data: 2007-03-06 12:15:34
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl>

    > pewności nie mam, ale przecież jest swoboda wymiany towarów i usług
    > pomiędzy krajami UE

    Ja tez pewności nie mam, szczególnie jeżeli ma to być importowane drogą
    radiową np w 10 GHz - w Czechach to wolna częstotliwość, a u nas raczej nie.

    pzdr

  • 6. Data: 2007-03-06 12:31:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > pewności nie mam, ale przecież jest swoboda wymiany towarów i usług
    > pomiędzy krajami UE

    Usługi telekomunikacyjne są działalnością regulowaną, nie tylko u nas,
    ale w większości krajów, w tym chyba w całej UE. Aby móc je świadczyć,
    należy spełnić określone wymogi. Więc z tą swobodą bym nie przesadzał ;)

    M.

  • 7. Data: 2007-03-06 17:03:04
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 06 Mar 2007 13:31:32 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > Usługi telekomunikacyjne są działalnością regulowaną, nie tylko u nas,
    > ale w większości krajów, w tym chyba w całej UE. Aby móc je świadczyć,
    > należy spełnić określone wymogi. Więc z tą swobodą bym nie przesadzał ;)

    czyli co, najprościej zapytać w UKE ?

    a może byś Drogi Kolego zapytał za nas i wrzucił uzyskaną odpowiedź na
    grupe ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 8. Data: 2007-03-06 22:22:53
    Temat: Re: Sprawadzenie ? zagranicy
    Od: ip <i...@...o.s.p.a.m.tlen.pl>

    > a może byś Drogi Kolego zapytał za nas i wrzucił uzyskaną odpowiedź na
    > grupe ?

    OK zapytm jutro. A co do częstotliwości to wg mne w grę wchodzi tylko
    licencjonowane pasmo. Największy problem będzie w tym aby zgrać tą samą
    częstotliwość pomiędzy czeskim a polskim urzędem.

    ip

    PS a może ktoś z okolic Raciborza i Wodzisławia jest zainteresowany
    tanim netem ;-)

  • 9. Data: 2007-03-06 22:46:37
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2007 23:22:53 +0100, ip napisał(a):

    > PS a może ktoś z okolic Raciborza i Wodzisławia jest zainteresowany
    > tanim netem ;-)

    Centrum Wodzislawia tez sie lapie ? :) Poprosze o info :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz

  • 10. Data: 2007-03-09 11:04:18
    Od: ip <i...@...o.s.p.a.m.tlen.pl>

    > czyli co, najprościej zapytać w UKE ?
    >
    > a może byś Drogi Kolego zapytał za nas i wrzucił uzyskaną odpowiedź na
    > grupe ?

    Dzwoniłem, pytałem. Pani z którą rozmawiałem powiedziała że z tego co
    się ona orientuje,to nie ma problemu. Jednak papierów na to nie mam.
    Pokusiłem się na przeczytanie PT i tam też nie znalazłem punktu który by
    mi tego zabraniał.

    Pozdrawiam
    IP