  • Data: 2011-08-22 10:01:19
    Temat: Re: Spodnie tekstylne - do "codziennego" chodzenia?
    Od: Ekim <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Może macie jakieś swoje sprawdzone typy?

    Powitał,

    ja stosuję rozwiązanie kombinowane na stałej trasie dom --> praca -->
    dom jak poniżej:

    1) jeansy jakiekolwiek
    2) porządne buty do łydki
    3) ochraniacz na kolano osobno nakładany + z zawiasem (mam adrenaline
    MX Pro)
    4) osobna para butów w pracy
    5) spodnie ortalionowe przeciwdeszczowe w plecaku/pod siedzeniem/w
    kufrze - na awaryjne sytuacje
    6) kurtka + pas nerkowy + kask + rekawice

    Z autopsji wiem że zdjęcie tego zajmuje około 3 minuty, założenie maks
    5. Jak wysiedzisz w butach to pozostaje tylko odpięcie ochraniaczy.

    Pozdrówka,
    Ekim