  • Data: 2011-08-22 13:41:59
    Temat: Re: Spodnie tekstylne - do "codziennego" chodzenia?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 22 Aug 2011 06:21:57 -0700 osobnik zwany Marcin Wins
    wystukał:

    > I to chyba jedyny słuszny sposób. Ewentualnie "zaszalałbym" jeszcze ze
    > spodniami tego typu:
    > MOTTOWEAR COMBAT -
    > http://www.defender.net.pl/product-pol-1316-Spodnie-
    Mottowear-
    Combat.html

    > I tu pytanie do Was: może używacie i możecie powiedzieć coś więcej?

    w mottowearach jeansowych jeżdzę od kilku lat. Na miasto rewelka i
    normalnie łażę w nich w pracy. Jak mocno lunie to przemiękną, jak lekko
    to jak to jeansy wytrzymają.

    Glebę, co prawda niewielką, też w nich zaliczyłem bez start w ludziach i
    spodniach.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl