  • Data: 2011-08-22 12:55:24
    Temat: Re: Spodnie tekstylne - do "codziennego" chodzenia?
    Od: Marcin Wins <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sie, 20:36, Skimir <p...@M...onet.pl> wrote:

    > Z t UE to by taki art :-) bo ju mnie wkurzaj te unijne nakazy,
    > normy dla lepszego ycia obywatela (zaraz i obowi zek je d enia w zbroi
    > wymy l ).
    >
    > --
    > M.

    My zawsze wychodzimy przed szereg. Pamiętam jak przed naszym wejściem
    do UE musieliśmy dostosowywać maszyny do minimalnych wymagań BHP. U
    nas IP ścigała firmy i przedsiębiorców a my z Włoch sprowadzaliśmy
    maszyny /Włochy już dobrych kilka lat były w UE/ które tych norm nie
    spełniały. Mieli to po prosu w "poważaniu" i jakoś nie pamiętam aby
    komuś z tego tytułu stała się u nich krzywda. Potem na tych samych
    maszynach nakleili CE i było ok - u nich oczywiście nie u nas..
    Każdy sposób jest dobry aby z podatnika wyciągnąć trochę grosza.