  • Data: 2011-08-22 10:58:39
    Temat: Re: Spodnie tekstylne - do "codziennego" chodzenia?
    Od: Paweł.H. <p...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wins" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:c1b12ea7-14b7-4d59-852b-1e0680cba482@gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com...
    > Krótki opis sytuacji:
    > Trasa 30 km - kilka godzin w biurze - powrót + ew. dodatkowe sprawy 30 -
    > 50 km. Szukam spodni których nie musiałbym zmieniać w trakcie a jednak aby
    > zapewniały:
    > - zabezpieczenie przed upadkiem
    > - zabezpieczenie przed deszczem, wiatrem
    > - komfort podczas "biurowych" godzin
    > - dało się je spiąć z kurtką
    > Wolałbym aby to była Cordura lub coś podobnego a nie jeans.
    > Może macie jakieś swoje sprawdzone typy?

    Cordura nie da komfortu na codzień.
    Mam spodnie z cordury siatką zamiast membrany (jako, że chciałem tylko na
    lato, to zależało mi bardziej na przewiewności niż ochronie przed deszczem
    itp.).
    Niestety cordura to sztuczne tworzywo i siatka niewiele pomaga- pływam w
    nich w ciepłe dni ;/.
    Polecam ochraniacze zakładane na spodnie - ekspresowo zapinasz/rozpinasz na
    rzepy i jest komfort.