  • 11. Data: 2009-05-31 20:37:34
    Temat: Re: Spodnie - czy wyjmowana membrana jest dużym udogodnieniem latem?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Mystik" <m...@p...pl> wrote
    > Ale myślę, że doskonałego rozwiązania nie ma i już :).

    Skora i kondom pod siedzeniem?
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 12. Data: 2009-05-31 21:03:32
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 31 May 2009 22:37:34 +0200, Spider A.J. <n...@t...gmx.net>
    wrote:

    [...]
    > Skora i kondom pod siedzeniem?
    > :-)

    Nadal latem gorąco będzie. Raczej mesh z kevlaru i kondom pod
    siedzeniem. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 13. Data: 2009-06-01 04:51:55
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Mystik pisze:

    > Wstukaj w google: bielizna termoaktywna, otrzymasz milion linków.
    > Ostatnio pojawiłą się bielizna chłodząca :) - ta to ma cenę.
    > Niestety, bielizne tę musisz traktować tak jak każdą inną, czyli zmieniać.
    > Ale efekt, przynajmniej w moim przypadku, przeszedł najśmielsze
    > oczekiwania.

    No, takie kalesonki termoaktywne nieprawdopodobnie uprzyjemniają jazdę w
    nieprzewiewnych spodniach :). Wydawać by sie mogło, że ubieranie
    dodatkowych ciuchów w upalny dzień kłóci sie z logiką, ale naprawdę
    warto pozbyć się tego uczucia chodzenia w foliowych workach na nogach :).

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 14. Data: 2009-06-01 05:05:29
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Lama" <l...@l...cc> napisał w wiadomości

> [...]
    > dodatkowych ciuchów w upalny dzień kłóci sie z logiką, ale naprawdę warto
    > pozbyć się tego uczucia chodzenia w foliowych workach na nogach :).

    Czy wszystkie spodnie motocyklowe wykończone są od wewnątrz nieprzyjemnym
    śliskim materiałem?
    Może warto kupić takie, które mają choćby siatkę.

  • 15. Data: 2009-06-01 06:06:19
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy wszystkie spodnie motocyklowe wykończone są od wewnątrz nieprzyjemnym
    > śliskim materiałem?

    Oczywiście, że nie. Mogą mieć i często mają siateczkę. Tylko jeżeli masz
    wypinaną membranę, to niestety ona juz siateckzi nie ma. I jak ją założysz,
    to masz w środku właśnie gumowe rury :).
    No chyba, że np. w spodniach Rukki. Nie miałem i nie dotykałem więc nie
    wiem.

    > Może warto kupić takie, które mają choćby siatkę.

    Oczywiście. To jest podstawa. Ale z uwagą w pierwszym punkcie.

    pozdr.
    Mystik

  • 16. Data: 2009-06-01 08:58:20
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 01 Jun 2009 08:06:19 +0200, Mystik <m...@p...pl> wrote:

    [...]
    > Oczywiście, że nie. Mogą mieć i często mają siateczkę. Tylko jeżeli masz
    > wypinaną membranę, to niestety ona juz siateckzi nie ma. I jak ją
    > założysz, to masz w środku właśnie gumowe rury :).

    W ciuchach Macny jest tak, że rozpinasz zamek łączący siateczkę do kurtki i
    między siateczkę a cordurę wkładasz membranę, ZTCW.

    > Mystik
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik