eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej
    jakości...
    Date: Sat, 3 Nov 2012 18:54:51 -0500

    "jan kowalski" <d...@g...com> wrote in message
    news:f21d7398-41b0-45d4-a801-e71549a17feb@k6g2000vbr
    .googlegroups.com...

    > Wnioskuje ze nie ogladales filmu. Z materialu wynika ze w czesci
    > starych epsonow producent montowal pamiec 93xxx
    > lub cos w ten desen. Po wydruku 10 czy 15 tys. stron drukarka staje
    > deba i jest to bardzo prawdopodobne.

    To, że producent montował pamięć liczby wydrukowanych stron
    nie oznacza że jedynym jej przeznaczeniem było ubicie drukarki
    po 15 tysiącach stron. To jest rutynowa praktyka w drukarkach
    laserowych do mierzenia zużycia bębna, grzejnika itp komponentów...

    Gdyby producent w USA coś takiego zrobił i wyszłoby to na jaw
    to miałby milionową sprawę sądową tzw. "class action law suit".
    A wyszłoby to na jaw, bo przecież łatwo byłoby coś takiego przetestować.

> [...]
    > dosc dobrze.
    > Ale :) epson robi tez duze drukarki, plotery wielkoformatowe, glowice
    > piezo do sprzetu drukujacego innych firm.
    > W sprzecie profesjonalnym gdzie glowica kosztuje 2,5-3,5kZ takich
    > zabiegow skracajacych zywotnosc, epson nie stosuje, bo HP i
    > uzytkownicy zjedli by go zywcem. Profesjonalisci wiedza czego
    > oczekuja, Kowalski nie wie ze za 120zl nie kupi dobrej drukarki na
    > lata. Dla Kowalskiego liczy sie jedno - cena. Wiec jesli Kowalski chce
    > drkarke za 120zl
    > to producent widzac taka potrzebe reaguje na nia i zapelnia ten

    Typowe teorie spiskowe bez pokrycia w faktach...
    Tylko co one tu robią zamiast na paranaukach?