  • 11. Data: 2013-10-17 09:01:31
    Temat: Re: Specyfikacja PC
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    2late nabazgrał(a):

    > Wrzucilem strone asrocka z porownaniem plyt glownych i nie widac roznicy.
    > A sprawdzales czy jest support dla vt-d (w BIOSie, w praktyce)?

    Tego modelu nie sprawdzałem osobiście ale masz potwierdzenie że działa:

    I have talked to AsRock support, and they said, that:
    a.. all Z87, H87, Q87 and B85 asrock mainboards support vt-d,
    b.. you have to check if vt-d is supported by the CPU,
    c.. there are no information on vt-d support in future haswell mainboard
    chipsets, like H81.
    http://lists.xen.org/archives/html/xen-users/2013-06
    /msg00083.html

  • 12. Data: 2013-10-17 11:27:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    2late nabazgrał(a):

    > Hej,
    > Dostalem taka specyfikacje, propozycje ze sklepu on-line na stacje
    > robocza do wirtualizacji. Jakies uwagi, sugestie? Czytalem ostanio na
    > grupie, ze te Caviary Green cos nie bardzo ale nie wiem dokladnie gdzie
    > dzwonia bo wtedy nie bylem zainteresowany.
    > Corsair Carbide 300R Mid Tower

    Co do obudów to zobacz jeszcze http://www.fractal-design.com/ są naprawdę
    porządnie wykonane i mają bardzo dobre opinie.

  • 13. Data: 2013-10-17 17:18:33
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 17/10/2013 08:01, Chris wrote:

> [...]
    > b.. you have to check if vt-d is supported by the CPU,
    > c.. there are no information on vt-d support in future haswell mainboard

    Czytalem to i wile innych opisow w ktorych helpdesk producenta zawsze pisze
    ze dziala. Jest w sieci kilka konkretnych opisow podwierdzonych
    screenshotami ale dotyczy nizszego modelu ASRock. Mimo wszystko zaryzykuje.
    Dzieki.

  • 14. Data: 2013-10-17 17:31:05
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 17/10/2013 10:27, Chris wrote:
    > 2late nabazgrał(a):

    > Co do obudów to zobacz jeszcze http://www.fractal-design.com/ są naprawdę
    > porządnie wykonane i mają bardzo dobre opinie.

    Faktycznie niezle, jesli bede sam skladal - a po tych wszystkich dyskusjach
    ze sklepami staje sie coraz bardziej kompetentny ;) na to sie zanosi - to
    na pewno wybiore Fractal Design Define XL R2 Gaming Black.
    Zastanawiam sie jeszcze jaki zasilacz wybrac:
    http://www.cclonline.com/category/415/PC-Components/
    Power-Supplies/search/psu/

    Do takiej konfiguracji:

    Motherboard
    ASRock Z87 Extreme6/ac

    CPU
    Intel(R) Core(TM) i7-4770 Processor (8M Cache, 3.40 GHz)

    SSD
    Samsung 840 EVO 250 GB Internal SSD Serial ATA-600 2.5" MZ-7TE250

    HDD
    WD 4TB Black SATA 6GB/s 7200RPM 64MB 3.5" Hard Drive

    RAM
    Kingston HyperX Beast 32GB DDR3 1600MHz Desktop

    Case - Fractal Design Define XL R2 Gaming Black

    Obciazenie bedzie raczej male.

  • 15. Data: 2013-10-18 08:29:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    2late nabazgrał(a):

> [...]
    > sie zanosi - to na pewno wybiore Fractal Design Define XL R2 Gaming
    > Black. Zastanawiam sie jeszcze jaki zasilacz wybrac:

    Podałem ci w pierwszym poście:
> [...]

    > RAM
    > Kingston HyperX Beast 32GB DDR3 1600MHz Desktop
    > Case - Fractal Design Define XL R2 Gaming Black

    Reszta OK.

  • 16. Data: 2013-10-18 08:30:50
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    2late nabazgrał(a):

> [...]
    > pisze ze dziala. Jest w sieci kilka konkretnych opisow podwierdzonych
    > screenshotami ale dotyczy nizszego modelu ASRock. Mimo wszystko

    Dam dziś info koledze z firmy żeby skorbnął maila do nich i może szybko
    odpiszą.

  • 17. Data: 2013-10-18 09:37:04
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/10/2013 07:29, Chris wrote:

    > Podałem ci w pierwszym poście:
    > be quiet! DARK POWER PRO 10 550W MODULARNY 80+ GOLD

    Jakies uzasadnienie?

    Myslalem o tym:

    http://www.cclonline.com/product/102194/FD-PSU-TS2B-
    800W/Power-Supplies/Fractal-Design-Tesla-R2-800W-Pow
    er-Supply-Unit/PSU0511/

    A ten o ktorym piszesz:

    http://www.cclonline.com/product/95440/BN200/Power-S
    upplies/Be-Quiet-BN200-Dark-Power-Pro-10-Power-Suppl
    y-550-Watts-/PSU0477/

    Jak laikowi. Moze sie czegos naucze.

  • 18. Data: 2013-10-18 09:44:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    2late nabazgrał(a):

    > Jakies uzasadnienie?
    > Myslalem o tym:
    > http://www.cclonline.com/product/102194/FD-PSU-TS2B-
    800W/Power-Supplies/Fr
    > actal-Design-Tesla-R2-800W-Power-Supply-Unit/PSU0511
    /

    Nie znam ich więc nic nie powiem :(

    > A ten o ktorym piszesz:
    > http://www.cclonline.com/product/95440/BN200/Power-S
    upplies/Be-Quiet-BN200
    > -Dark-Power-Pro-10-Power-Supply-550-Watts-/PSU0477/
    > Jak laikowi. Moze sie czegos naucze.

    Nowe Be-Quiet są dobre bo ciche, trzymają napięcie i są mało awaryjne a to
    podstawa.

    Ja też ciągle się uczę :)

  • 19. Data: 2013-10-18 11:34:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    2late nabazgrał(a):

> [...]
    > pisze ze dziala. Jest w sieci kilka konkretnych opisow podwierdzonych
    > screenshotami ale dotyczy nizszego modelu ASRock. Mimo wszystko

    Zasada prosta, jeśli proc i płyta mają wsparcie to będzie to działać . taką
    dostałem odp.

  • 20. Data: 2013-10-18 20:19:42
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/10/2013 10:34, Chris wrote:

    >>> b.. you have to check if vt-d is supported by the CPU,
    >
    > Zasada prosta, jeśli proc i płyta mają wsparcie to będzie to działać . taką
    > dostałem odp.

    Wiem o co chodzi. Nikt nic nie wie. Od dwoch lat szukam po sieci i zaledwie
    kilka potwierdzonych przypadkow znalazlem, na jakichs drugoplanowych
    plytach glownych, np. mini atx. Ale oczywiscie support zawsze potwierdza ze
    jest.