  • 11. Data: 2009-06-22 12:53:55
    Temat: Re: Spawanie aluminium DC
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Magic pisze:

    > Zalezy co poszło. Zbiorniki to śliski temat, blacha cienka, wichruje się
    > od ciepła i ucieka spod palnika.
    > Możesz mi go jakoś z rana czy wieczora podrzucić na Wolę ? 602 215 880.

    Pęknięcie jest niby małe,normalnie potraktowałbym to klejem do
    zbiorników,ale boję się go stosować obok uchwytu:-(
    Postaram sie dziś podrzucić

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2009-06-23 06:34:22
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    Obok Imoli w Piasecznie jest warsztat, spawałem tam piastę tylnego koła, w
    którym uchwyty od zebatki pourywałem, tzryma do tej pory, polecam, nazwa
    firmy to chyba KWAS-MET

    Enduro Motocross
    Tomek W

  • 13. Data: 2009-06-23 06:43:26
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > Obok Imoli w Piasecznie jest warsztat, spawałem tam piastę tylnego koła, w
    > którym uchwyty od zebatki pourywałem, tzryma do tej pory, polecam, nazwa
    > firmy to chyba KWAS-MET

    znalazłem ich strone http://www.kwasmet.fdf.pl/

    Pozdrawiam
    Enduro Motocross
    Tomek W

  • 14. Data: 2009-06-23 11:41:43
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.06.2009 wilkxt <w...@w...pl> napisał/a:
    > Obok Imoli w Piasecznie jest warsztat, spawa?em tam piast? tylnego ko?a, w
    > którym uchwyty od zebatki pourywa?em, tzryma do tej pory, polecam, nazwa
    > firmy to chyba KWAS-MET

    Już ich tam nie ma, przenieśli się, spawali ładnie.

    --
    kakmaratgmailcom

  • 15. Data: 2009-06-24 12:27:03
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Załatwione,właśnie odebrałem od Magica i biorę sie za składanie puzzli:-)
    Podziękował:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S