  • 1. Data: 2009-06-21 15:03:02
    Temat: Opłaty autostradowe Słowacja i Węgry
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Witam,
    mam sprzeczne informacje, więc pytam tutaj: jak wygląda sprawa z
    opłatami autostradowymi za motocykle na Słowacji i na Węgrzech? Strony
    www z info znam, interesuje mnie info praktyków, najlepiej z tego roku.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 2. Data: 2009-06-21 20:51:56
    Temat: Re: Opłaty autostradowe Słowacja i Węgry
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Don Pedro wrote:
> [...]
    > opłatami autostradowymi za motocykle na Słowacji i na Węgrzech? Strony
    > www z info znam, interesuje mnie info praktyków, najlepiej z tego

    Na wegrzech wineta do dostania na stacji. Minimum na 4 dni. 765 forintow.
    Jesty to wydruk z drukarki fiskalnej z numerem rejestracyjnym i pieczatka
    stacji.

    Na slowacji nie ma oplat, chyba.

    Tmek

  • 3. Data: 2009-06-21 20:53:45
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Tmek wrote:

    > Na wegrzech wineta do dostania na stacji. Minimum na 4 dni. 765
    > forintow. Jesty to wydruk z drukarki fiskalnej z numerem
    > rejestracyjnym i pieczatka stacji.
    >
    > Na slowacji nie ma oplat, chyba.

    Nie ma na pewno. Poza tym zerknij na watek z 3 maja.

    Tmek

  • 4. Data: 2009-07-08 08:10:48
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Don Pedro wrote:
> [...]
    > opłatami autostradowymi za motocykle na Słowacji i na Węgrzech? Strony
    > www z info znam, interesuje mnie info praktyków, najlepiej z tego

    Na Słowacji nie ma opłat.
    Na Wegrzech sa winiety. Na M5 nie ma czytnikow.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/

  • 5. Data: 2009-07-08 08:26:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    lesor pisze:

    > Na Słowacji nie ma opłat.
    > Na Wegrzech sa winiety. Na M5 nie ma czytnikow.

    E, oni już wracają/wrócili :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-07-09 11:13:02
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Magic pisze:

    > E, oni już wracają/wrócili :)

    Ano wrócili :) I faktycznie - Słowacja bez opłat, Węgry - winietka
    (matrica) tania jak barszcz. Na Chorwacji płaci się na bramkach (przy
    wjeździe na autostradę pobiera się bilecik z automatu i przy zjeździe
    rozlicza z rzeczywiście przejechanego odcinka).

    Magic - stelaż dał radę idealnie, ale TL po załadowaniu wyglądał jak
    wielbłąd (fotka kiepska, bo to kadr z kamery):
    http://www.cega.pl/img/tls.jpg

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 7. Data: 2009-07-09 14:04:02
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    ELou!
    "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Magic - stelaż dał radę idealnie, ale TL po załadowaniu wyglądał jak
    > wielbłąd (fotka kiepska, bo to kadr z kamery):

    O! Dzieki. Wreszcie wiem dlaczego Pryzmat olewa moje maile ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj