  • 1. Data: 2009-06-21 21:42:00
    Temat: Spawanie aluminium DC
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Szukam dobrego spawacza w Wawie,najlepiej blisko Ursusa:-)Wziął się i
    pękł zbiornik przy mocowaniu i kapie:-(
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 2. Data: 2009-06-21 21:47:40
    Temat: Re: Spawanie aluminium DC
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Monster pisze:
    > Szukam dobrego spawacza w Wawie,najlepiej blisko Ursusa:-)Wziął się i
    > pękł zbiornik przy mocowaniu i kapie:-(

    Magic ! Pan do Ciebie ! :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-06-22 07:49:18
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 21 Cze, 23:42, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
    > Szukam dobrego spawacza w Wawie,najlepiej blisko Ursusa:-)

    Na Prawniczej, w warsztacie slusarskim, spawalem pare lat temu karter
    od Simsona SR2. Nie wiem jak dzisiaj z jakoscia ale naonczas bylem
    zadowolony.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 4. Data: 2009-06-22 07:58:05
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam dobrego spawacza w Wawie,najlepiej blisko Ursusa:-)Wziął się i pękł
    > zbiornik przy mocowaniu i kapie:-(
    troche daleko od ursusa :-)
    marki zaraz za sklepem motoakcesoria
    huck

  • 5. Data: 2009-06-22 08:29:33
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    doktorski pisze:

    > Na Prawniczej, w warsztacie slusarskim, spawalem pare lat temu karter
    > od Simsona SR2. Nie wiem jak dzisiaj z jakoscia ale naonczas bylem
    > zadowolony.

    OO,chyba kojarzę warsztat,zaraz lecę,bliżej to już byłoby tylko w moim
    garażu,dzięki:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2009-06-22 11:45:22
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    huck pisze:

    > troche daleko od ursusa :-)
    > marki zaraz za sklepem motoakcesoria
    > huck
    No jak nic innego nie znajdę to się tam przejadę,będę w poblizu.
    Niestety Prawnicza odpadła,mają popsutą spawarkę,byłem też na
    Krakowiaków,ale tam nie spawają zbiorników:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2009-06-22 11:48:37
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.pl>

    Kuczu napisał:

    > Magic ! Pan do Ciebie ! :)

    Tez tak uwazam... :)

    --
    tango

  • 8. Data: 2009-06-22 11:51:04
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Przeca napisalem do kogo masz sie zwrocic :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-06-22 11:56:20
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuczu pisze:

    > Przeca napisalem do kogo masz sie zwrocic :)

    No to się zwracam,ale go tu dziś nie widać:-)
    Magic jak z taką robotą u Ciebie?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2009-06-22 12:31:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Monster pisze:

    > No to się zwracam,ale go tu dziś nie widać:-)
    > Magic jak z taką robotą u Ciebie?

    Zalezy co poszło. Zbiorniki to śliski temat, blacha cienka, wichruje się
    od ciepła i ucieka spod palnika.
    Możesz mi go jakoś z rana czy wieczora podrzucić na Wolę ? 602 215 880.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj