  • Data: 2012-05-21 22:21:08
    Temat: Re: Spalona elektronika dysku Seagate
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vcore" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:18cb4ab1-1fe0-4ae8-a85f-5b63abffa4a1@googlegrou
    ps.com...
    Witam,

    Kolejny w tym tygodniu problem natury technicznej, dzisiaj padł mi dysk
    SEAGATE Barracuda 200GB 7200.9, powodem tego było spięcie które
    najprawdopodobniej sam spowodowałem przez lekkomyślność (grzebanie w
    obudowie komputera podczas jego pracy), spaleniu uległ układ oznaczony na
    tym zdjęciu: http://i.imgur.com/Nv0U6.jpg (spalona jest jedna nóżka i
    kawałek samego układu)

    Znalazłem identyczny dysk na allegro, zgadzają się numery (model, date code,
    firmware oraz P/N code), więc jeśli kupię taki dysk i zamienię elektronikę
    to mój po prostu zacznie działać? Samą elektronikę wymienia się w sposób
    banalnie prosty, wystarczy odkręcić 6 śrubek i zdjąć płytkę, ona po prostu
    leży dociśnięta do styków