  • 251. Data: 2012-06-05 23:02:50
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > nie bzdurz.

    Nie bzdurzę, tak było, to był Ceed po liftingu.

    > Jezdze starym samochodem, ktory obecnie pali jakies 6-6,5l/100km

    Co nic nie znaczy, dopóki nie wiemy ile spaliłby nim ktoś kto by jeździł
    zgodnie z zasadami jazdy ekonomicznej.

    Właśnie.

  • 252. Data: 2012-06-05 23:58:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Utopia w przypadku większości dużych miast.

    Ale ja nie mówie o tym, żeby sie dało zawsze jezdzic beaz korków.
    Mowie tylko o tym, zeby pomiarów dokonywac w ten sposób.
    I jak masz napisane w katalogu 5l/100 to zeby nie spodziewac sie
    osiegniecia tej wartosci, jezeli co chwila stoi sie w korrku.
    Ale jezeli juz bedzie sie jezdzilo np. do pracy na 12 i korki beda
    sporadyczne - wartosci katalogowe powinny byc do osiagniecia.

    > Więcej świateł, więcej samochodów chętnych do przejechania na
    > światłach. Nawet gdy nie ma korków (czyli kolejek większych niż na
    > jedną czy dwie zmiany świateł).

    A w mniejszych miastach gorzej wysterowany ruch, mniej głównych ulic wiec i
    wieksze prawdopodobienstwo stania w korakach na tychze ulicach, mniejsze
    odległosci wiec czestsze jezdzenie na nierozgrzanym silniku, brak swiateł,
    wiec dłuzsze stanie na podporządkowanych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 253. Data: 2012-06-06 02:37:00
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    dwa tygodnie pierdolenia o niczym. fajny watek :)

  • 254. Data: 2012-06-06 02:38:08
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    dwa tygodnie pierdolenia o niczym. eh ten Motylinski i jego problemy...

  • 255. Data: 2012-06-06 06:58:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Wątpię po tym co piszesz.
    > Byłeś na jakimś kursie jazdy o kropelce?

    załozyłem, ze skoro wskazania spalania w moich samochodach sa na takim
    poziomie na jakim są, to widocznie moja wiedza wystarcza.

    > Poczytaj jak bardzo rozbieżne są ich teorie z Twoją.

    mógłbys wskazać te różnice?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 256. Data: 2012-06-06 06:58:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie bzdurzę, tak było, to był Ceed po liftingu.

    juz ci kiedys mowiłem, ze debilne wycinanie cytatów pozwoli ci udowodnic
    kazda teze.
    Nie bzdurz odnosiło sie do całosci wypowiedzi a nie do twojego wskaznika
    econo, ktory nie mam pojecia, co ci pokazywał.

    P.S. Tak wiem, ze w ceedzie, wszyscy wiedza........ ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 257. Data: 2012-06-06 06:58:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@3...lp napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Moja Laguna 1.8 90KM z 1995r. już odcinała paliwo przy hamowaniu
    > silnikiem. Warunkiem tego były obroty silnika pow. ~1500.

    hmm, jak to sprawdzić?
    wiesz moze, czy ta zmiana odbyła sie w podobnym czasie rowniez dla
    topornych diesli?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 258. Data: 2012-06-06 07:39:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 20:21:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
    >>
    > mam rozumieć, że zawsze tak jest, ze samochód podczas hamowania silnikiem
    > nie dostaje ani grama paliwa?
    > (przyznaje, ze jestem zaskoczony)

    No nie, zawsze to nie, maluch np dostaje. Syrenka tez dostawala, ba, tam
    byl problem ze dostawala za malo paliwa ... a wiec i oleju, stad wolne kolo
    (silnik nie hamowal).

    J.

  • 259. Data: 2012-06-06 08:26:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > mógłbys wskazać te różnice?

    Wskazywałem, nie czytałeś na co odpowiadasz?
    Poza tym, skoro Ty coś twierdzisz, to wypadałoby chociaż poszukać co i
    przeczytać czy Twoje twierdzenie ma jakikolwiek sens.

  • 260. Data: 2012-06-06 08:28:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie bzdurz odnosiło sie do całosci wypowiedzi

    Tym bardziej to co piszesz jest bzdurą.

    > a nie do twojego wskaznika
    > econo, ktory nie mam pojecia, co ci pokazywał.

    Znaczy co, nie jechałeś autem ze wskaźnikiem econo?
    I wypowiadasz się o ekonomicznej jeździe?
    Bo w praktycznie każdym aucie w którym ten wskaźnik występuje, wskazuje na
    jakim biegu lub obrotach powinieneś jechać w danym momencie, żeby
    optymalizować zużycie paliwa.