  • 1. Data: 2012-05-27 01:03:20
    Temat: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Auto: Hyundai i30 1.4 CRDI.

    Spalanie według producenta: 3.5/4.1/5.3
    Spalanie mojego: 4.9/5.9/6.9

    W czwartek auto idzie na serwis do ASO, bo w końcu wykłóciłem się z
    nimi, że to moim skromnym zdaniem nie jest normalne. Jakoś nigdy nie
    miałem problemu - w przypadku silników diesla - uzyskać na odcinku
    testowym 100-200km na trasie spalania zbliżonego do tego podawanego
    przez producenta. Często jadę nocą i zwyczajnie mi się nie spieszy i
    wtedy tak 90-100km/h bez pospiechu, Ruchu nie ma to i tak średnia mi
    wtedy pod 70km/h wychodzi. Tu najniższe uzyskane spalanie wyższe jest od
    średniego podawanego przez producenta.
    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-05-27 01:34:22
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-05-27 01:03, anacron pisze:

    cool story, bro

  • 3. Data: 2012-05-27 01:36:19
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-05-27 01:03, Tomasz Motyliński pisze:

    cool story, bro

  • 4. Data: 2012-05-27 01:37:06
    Od: marcin <l...@k...cwo>

  • 5. Data: 2012-05-27 01:51:16
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-05-27 01:03, anacron wrote:
> [...]
    > wtedy tak 90-100km/h bez pospiechu, Ruchu nie ma to i tak średnia mi
    > wtedy pod 70km/h wychodzi. Tu najniższe uzyskane spalanie wyższe jest od

    Wpiszą Ci inne opony i będzie odpowiednio mniej :>

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 6. Data: 2012-05-27 08:37:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > W czwartek auto idzie na serwis do ASO, bo w końcu wykłóciłem się z
    > nimi, że to moim skromnym zdaniem nie jest normalne.

    Jak to nie jest?
    To jest właśnie prawidłowe spalanie, to co mają w katalogach to bajki, nie
    do osiągnięcia w normalnej eksploatacji.
    Wyniki bardzo zbliżone, do Ceeda 1.6 crdi.

> [...]
    > testowym 100-200km na trasie spalania zbliżonego do tego podawanego
    > przez producenta. Często jadę nocą i zwyczajnie mi się nie spieszy i

    Gazu prawie nie dotykasz, hamulca też nie, zmieniasz biegi ZANIM auto
    zaczyna ciągnąć?
    Bo jak już zaczyna normalnie jechać, to znaczy że przepały robisz....

    >, Ruchu nie ma to i tak średnia mi
    > wtedy pod 70km/h wychodzi. Tu najniższe uzyskane spalanie wyższe jest od
    > średniego podawanego przez producenta.

    Norma.
    Nikt normalny nie wierzy w dane z katalogów.

  • 7. Data: 2012-05-27 09:02:50
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-27 08:37, Cavallino pisze:

    > Norma.
    > Nikt normalny nie wierzy w dane z katalogów.

    Ależ ja też nie wierzę, co nie znaczy, że nie są one do osiągnięcia,
    mówię o testowo przejechanym nocą odcinku 100km z prędkością 90km/h. W
    każdym aucie które miałem potrafiłem osiągnąć wynik maksymalnie o
    0,5l/100 większy od katalogowego, w ostatnim aucie dwa razy osiągnąłem
    spalanie katalogowe.

  • 8. Data: 2012-05-27 09:17:57
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 01:03:20 +0200, anacron napisał(a):

> [...]
    > przez producenta. Często jadę nocą i zwyczajnie mi się nie spieszy i
    > wtedy tak 90-100km/h bez pospiechu, Ruchu nie ma to i tak średnia mi

    Sprawdź na jakieś autostradzie jeśli masz w pobliżu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2012-05-27 09:59:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ależ ja też nie wierzę, co nie znaczy, że nie są one do osiągnięcia,
    > mówię o testowo przejechanym nocą odcinku 100km z prędkością 90km/h.

    Czy realne (a nie testowe) spalanie w tym 1.4 jest większe niż to co
    podawałeś?

  • 10. Data: 2012-05-27 11:37:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-27 09:59, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy realne (a nie testowe) spalanie w tym 1.4 jest większe niż to co
    > podawałeś?

    Znam spalanie pojazdu z identycznym silnikiem, średnio jest o 1l
    mniejsze niż w moim egzemplarzu, no chyba nie niebieskie palą mniej niż
    czarne.