eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 6 Jun 2012 20:52:36 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120606-1, 2012-06-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 36
    Message-ID: <4fcfa6f4$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.108.251
    X-Trace: 1339008756 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26694 83.25.108.251:60563
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453766
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jqo5ca$i5u$...@i...gazeta.pl...
    > Dnia 2012-06-06 19:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >> No jak widzisz ze słów przeszkolonego Mirka, to jednak się nie bardzo
    >> odnosi, ma się nie przekraczać 2000 i tyle.
    >
    > Hola, hola - przy przyspieszaniu.

    Jasne.

    >Jak już jesteś na najwyższym biegu i potrzebujesz jechać szybciej - droga
    >wolna, choć to oczywiście podnosi spalanie.

    O to szło.
    Widać każde przekroczenie 2000 podnosi spalanie.
    Ciekawe czy jakby zamiast 2000 użyć 1700 to spalanie byłoby jeszcze mniejsze
    niż przy jeździe wg złotych zasad ecodrivingu?


    > Jeśli rzeczywiście Twój silnik nie ciągnie poniżej 1700

    "Nie ciągnie" to pojęcie względne.

    Przestaje szarpać gdzieś przy 1400, więc jakoś tam ciągnie, ale od 1700
    zaczyna się dopiero to co sprawia radochę z jazdy.

    >to sobie te 2000 podnieś do 2200 - chodzi o to, żeby zmieniać bieg na
    >wyższy przy takich obrotach, żeby na wyższym biegu samochód ciągle jechał i
    >jednocześnie, żeby były to możliwie najniższe obroty.

    Ceed pojedzie i 40 na najwyższym biegu, Lancia tym bardziej i z mniejszymi
    oporami, ale co to za jazda.....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: