eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Mon, 4 Jun 2012 10:58:56 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 85
    Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fc1cbbe$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <4fc2967b$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <1gchn0bhd2b4s.ajgai0c7hlf8$.dlg@40tude.net>
    <2...@b...poznan.pl>
    <wch3f7g0y4jj$.somfyqyjsjps$.dlg@40tude.net>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc70ee1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc72613$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.16.19.tesatnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338807536 11945 79.173.16.19 (4 Jun 2012 10:58:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jun 2012 10:58:56 +0000 (UTC)
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-User: budzik62
    X-Antivirus: avast! (VPS 120604-0, 2012-06-04), Outbound message
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453310
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    >>>> Jeżeli jadać ecodrivingiem i nie stojąc w korkach (ale już np.
    >>>> ruszając ze świateł i przed nimi hamując) jestem w stanie osiągnąć
    >>>> pokazane dane, jest ok.
    >>>
    >>> Ale w jakim mieście i dlaczego akurat ecodrivingiem?
    >>> Żeby ktoś kto nie umie, albo nie chce uważał że go oszukują?
    >>>
    >> jeżeli nie będzie korków to to, jakie to jest miasto, nie ma większego
    >> znaczenia.
    >
    > No ale jak przejedziesz przez Poznań nie stojąc w korkach?
    > Chyba że nowymi obwodnicami, ale ciężko to jazdą miejską nazwać....
    >
    bez przesady.
    Oczywiście zależy od godziny ale generalnie po Poznaniu IMO jeżdzi sie
    wcale nie najgorzej.
    Nie wiem jak jest teraz ale kilka lat temu jechać do Wrocłąwia - to był
    koszmar.
    Albo wjechać do Warszawy.
    Reasumując - nie widzę większego problemu.
    >
    >> To czy ruszasz, jedziesz km, hamujesz i stajesz na swiatłach w Warszawie
    >> czy w Świebodzinie - nie ma az takiego znaczenia.
    >
    > Oczywiście że ma, ilość tego typu manewrów się kłania.
    >
    >
    >> A dlaczego ecodriving? Zdrowy rozsądek?
    >
    > To się nazywa kapelusz na oczach.
    > Zdrowy rozsądek to mpk, prawie zawsze wyjdzie taniej.
    >
    nie wiem co masz na mysli?
    Sugerujesz, że lepiej przejechać odległośc A->B spalajac 1l zamiast 0,5l?
    Bo ecodriving (zwłaszcza w mieście) nie powoduje, że jesteś gdzieś wolniej.

    >>> Eeee tam, zapewniam Cię, że przy max. 110 idzie spalić daleko więcej
    >>> niż przy utrzymywanym ciągle 140.
    >>> Rzeczony w wątku Prius raczej więcej niż 110 to nie osiągnął podczas
    >>> testów. Więc, nijak tak się wyliczyć nic nie da.
    >>>
    >> przyznam szczerze, że nigdy takim samochodem nie jechałem, który paliłby
    >> więcej przy 110 niż przy 140.
    >
    > Albo robisz sobie jaja, albo nie rozumiesz co znaczy max.
    >
    >> Możesz podać jakiś przykład?
    >
    > Oczywiście.
    > Pusta autostrada i utrzymywane 140, vs wąska, za to zatłoczona droga i
    > wyprzedzanie co chwilę TIRów, przy założeniu nieprzekraczania 110.
    >
    >>
    >> No chyba ze ty porównujesz dwie sytuacje:
    >> - ciągłe 140
    >> - różne predkosci na trasie i maks 110.
    >
    > No oczywiście że tak.
    > Przecież właśnie to napisałem, chodzi o to, że taki Twój "maks" jest
    > całkowicie bez sensu.
    > Ważne jest to jak się go osiąga.
    >
    wybacz Cavallino, sądziłem iż oczywiśtym jest iż nie mówiy o drodze typu
    autostrada, gdzie osiągasz pewną predkosc i możesz nią jechać XX km.
    >>
    >> Wtedy oczywiście zgoda, ale przecież nie o takie porównanie chodzi.
    >
    > Chodzi o wyliczenie średniego zużycia.
    > To co zaproponowałeś jest bez sensu, bo za bardzo zależy od stylu jazdy.
    >
    > To już lepsze są te normy ECE czy jak je tak zwać, bo przynajmniej
    > powtarzalne.
    > Wystarczy mieć odrobinę oleju w głowie, wiedzieć że do danych podawanych
    > przez producentów należy dodać ze 2 l i wszystko się zgadza. ;-)
    >
    Nowa toyota yaris reklamowana jest jako nowa era - 3l. Mam do tego dodac 2?


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: