  • Data: 2012-06-04 19:50:35
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > bez przesady.
    > Oczywiście zależy od godziny ale generalnie po Poznaniu IMO jeżdzi sie
    > wcale nie najgorzej.
    > Nie wiem jak jest teraz ale kilka lat temu jechać do Wrocłąwia - to był
    > koszmar.
    > Albo wjechać do Warszawy.
    > Reasumując - nie widzę większego problemu.

    > nie wiem co masz na mysli?
    > Sugerujesz, że lepiej przejechać odległośc A->B spalajac 1l zamiast 0,5l?

    Nie, co innego sugeruję.
    Ale ktoś komu jazda eco nie sprawa różnicy, zapewne tego nie zrozumie, więc
    nie będę rozwijał po próżnicy.

    > Bo ecodriving (zwłaszcza w mieście) nie powoduje, że jesteś gdzieś
    > wolniej.

    Jasne.

    > wybacz Cavallino, sądziłem iż oczywiśtym jest iż nie mówiy o drodze typu
    > autostrada, gdzie osiągasz pewną predkosc i możesz nią jechać XX km.

    A niby dlaczego nie?
    Bo się wtedy Twoje teoryjka sypie?
    Nie - ona się sypie dlatego że po prostu jest słaba, dużo gorsza niż obecna
    norma.

    > Nowa toyota yaris

    O hybrydzie mówisz?
    Ja mówiłem o normalnym kompakcie.
    Niech Ci będzie 30%, a nie 2l jak tak wolisz.

    >reklamowana jest jako nowa era - 3l. Mam do tego dodac 2?

    Jak pojedziesz nią normalnie w trasę to na pewno spali dużo więcej niż
    rzeczone 3l.