    From: Laisar <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Fri, 1 Jun 2012 15:43:47 -0700 (PDT)
    <3...@b...poznan.pl> <jq8149$oe1$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jq8ge3$nps$2@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <jq9tnq$n36$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <c...@m...googlegroups.com>
    <jqao4o$rir$1@mx1.internetia.pl>

    On 1 Cze, 17:43, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Przecież jest podane wg czego było pomiary wykonywane - poniżej
    > przykład:

    Przekonujesz przekonanego (: - ja to wiem i nawet czasem też niektórym
    tłumacze, że dane o zużyciu NIE dotyczą rzeczywistego użytkowania.

    Zmiana nazwy, uwypuklenie, że to są dane laboratoryjne, być może nieco
    by pomogła zwalczyć plagę takich beksalali...

    (TSD: najśmieszniejsze jest to, że często są to te same osoby, które
    marudzą, że "UE czy jakieś inne szatany" traktują ich jak głupków,
    nakazując zapinać pasy, budując wysepki czy ograniczając prędkość i
    ruch w centrum miasta <: ).

    --
    Laisar