  • Data: 2012-06-02 00:43:47
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Laisar <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Cze, 17:43, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Przecież jest podane wg czego było pomiary wykonywane - poniżej
    > przykład:

    Przekonujesz przekonanego (: - ja to wiem i nawet czasem też niektórym
    tłumacze, że dane o zużyciu NIE dotyczą rzeczywistego użytkowania.

    Zmiana nazwy, uwypuklenie, że to są dane laboratoryjne, być może nieco
    by pomogła zwalczyć plagę takich beksalali...

    (TSD: najśmieszniejsze jest to, że często są to te same osoby, które
    marudzą, że "UE czy jakieś inne szatany" traktują ich jak głupków,
    nakazując zapinać pasy, budując wysepki czy ograniczając prędkość i
    ruch w centrum miasta <: ).

    --
    Laisar