  • Data: 2012-06-01 12:33:14
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:dc14fdb2-b538-4613-9903-d58c6849aae9@go
    oglegroups.com...

    > Oczywiscie ze byloby mozliwe. To mial byc test zuzycia paliwa a nie
    > wyscig. Gdyby naprawde chcieli zrobic cos nieco bardziej wiarygodnego to
    > wystarczylo zmieniac prowadzacego co okrazenie.

    I potem M5 miałoby stać na linii startu i czekać na zawalidrogę?

    > Naprawde? Nie widziales Priusa czy BMW w miescie?

    Nic nie mówiłem, że tego typu pojazdy do miasta nie wjeżdżają.
    Terenówkami też się jeździ po mieście.

    > To Prius nie jest samochodem miejskim?

    Nie jest.

    >Przypomnij mi prosze, po co mu silnik elektryczny?

    A tego to nikt nie wie.
    Pewnie, żeby jacyś chorzy na umyśle ekofaszyści byli usatysfakcjonowani.
    Mniej więcej po to samo będziemy za prąd płacić więcej.

    > Oraz "testy" Top Gear

    Zawsze możesz szukać źródeł fascynacji i brandzlowania w Tygodniku
    Rolniczym.....

    > Zalezy czy "normalnie" jezdzisz po torze wyscigowym czy po ulicach.

    Normalnie to staram się jak najmniej jeździć samochodem po ulicach, a jak
    najwięcej po dobrych drogach.
    Co oznacza, że zużycie paliwa oddaje raczej zużycie przy prędkościach jakie
    Prius osiąga na torze, niż podczas postoju w mieście.