  • Data: 2012-06-01 14:59:32
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A nazywa?
    > Masz ulotkę w której nie ma info o normie w jakiej zostało zmierzone
    > zużycie?

    a masz problem z rozróżnieniem takich kwestii jak:
    a) nazwa
    b) dodatkowe info "małym druczkiem"

    > No chyba, że jakaś norma tak właśnie to nazwała.

    no chyba. A nazwała?

    > Z normą?
    > Być może.
    > Pisz do Brukseli.

    Od razu na berdyczów
    Nie od dzis wiemy, że prezentujemy zupełnie odmienne podejscie do
    konsumentów.
    Ja uważam, że sprzedawca powinien być uczciwy zamiast zakłamywać prawdziwe
    cechy bełkotem marketingowyym.
    Ty uważasz, że kupując cokolwiek to kupujący ma być profesjonalistą.

    Nie twierdzę, że twoje podejscie nie jest bardziej realistyczne i
    zdroworozsądkowe.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"