  • Data: 2012-06-01 13:19:35
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, June 1, 2012 8:33:14 PM UTC+10, Cavallino wrote:

    > I potem M5 miałoby stać na linii startu i czekać na zawalidrogę?

    Jeszcze raz - to nie byl wyscig. To byl zarcik pod tytulem "ile pali BMW, ile pali
    Toyota".

    > Nic nie mówiłem, że tego typu pojazdy do miasta nie wjeżdżają.
    > Terenówkami też się jeździ po mieście.

    I tez nie testuje sie ich spalania na torze wyscigowym.

    > Nie jest.

    Napewno jest bardziej samochodem miejskim niz rajdowka na tor.

    > A tego to nikt nie wie.
    > Pewnie, żeby jacyś chorzy na umyśle ekofaszyści byli usatysfakcjonowani.

    Haha, to Cie pewnie przerazi: http://www.bloomberg.com/news/2012-05-29/toyota-priu
    s-escapes-niche-to-surge-into-global-top-three.html

    ?

    > Normalnie to staram się jak najmniej jeździć samochodem po ulicach, a jak
    > najwięcej po dobrych drogach.
    > Co oznacza, że zużycie paliwa oddaje raczej zużycie przy prędkościach jakie
    > Prius osiąga na torze, niż podczas postoju w mieście.

    Jezdzisz do pracy tak jak testowali te samochody na torze? Szacunek. Gdzie znalazles
    taka droge z fajnymi zakretami bez ruchu i radarow? Mieszkasz w Bieszczadach? Nagrasz
    mi prosze filmik?

    Pozdrawiam,
    Iguan