  • Data: 2012-06-01 12:05:56
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, June 1, 2012 7:00:49 PM UTC+10, Cavallino wrote:

    > No w drugą stronę nie byłoby to możliwe.

    Oczywiscie ze byloby mozliwe. To mial byc test zuzycia paliwa a nie wyscig. Gdyby
    naprawde chcieli zrobic cos nieco bardziej wiarygodnego to wystarczylo zmieniac
    prowadzacego co okrazenie.

    > Czyli tak jak trzeba.
    > Do tego jest przeznaczony samochód klasy C czy D.

    Naprawde? Nie widziales Priusa czy BMW w miescie?

    > To nie był test samochodów miejskich.

    To Prius nie jest samochodem miejskim? Przypomnij mi prosze, po co mu silnik
    elektryczny?

    > No właśnie.
    > Co jasno pokazuje gdzie sobie można wsadzić banialuki z folderów.

    Oraz "testy" Top Gear

    > Ma więcej wspólnego, niż podawane przez producentów Priusa pierdoły o
    > zużyciu paliwa.

    Zalezy czy "normalnie" jezdzisz po torze wyscigowym czy po ulicach.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: