    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Thu, 31 May 2012 21:20:14 +0200
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc72613$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl> <jq8149$oe1$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2012-05-31 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > dokładnie, jużsamo to jest IMO oszustwem.

    Jakie to oszustwo? W jakiś sposób różni producenci muszę podać
    zużycie w tych samych warunkach, które później można porównywać.
    Inaczej tego się zrobić nie da. Stąd też pisałem, że porównania
    indywidualnych ekstremalnych wyników można tylko traktować jak
    ciekawostki. Na początku tego wątku podawałem swoją propozycję
    sprawdzenia tych dwóch i30 - każdego biorę na 2 tygodnie
    i jeżdżę po swoich trasach z pełną regularnością. Różnice
    w warunkach się skompensują i jak różnica wyjdzie między
    egzemplarzami pow. (powiedzmy) 0,5l/100km to będzie można
    stwierdzić, że z jednym z nich jest coś nie tak. Przy okazji
    potwierdzę ile się różnie spalanie rzeczywiste od katalogowego.
    A jak ktoś sobie jeździ z kolegą...