-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
Date: Sat, 20 Jul 2013 13:22:10 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 13
Message-ID: <ksdrt5$5es$3@node1.news.atman.pl>
References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl> <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<ks8dt8$jrg$1@node1.news.atman.pl> <ks8giu$coq$1@news.mm.pl>
<ks8gs5$7lj$1@node2.news.atman.pl> <ks8lea$ed7$2@news.mm.pl>
<ks8oeu$uhs$1@node1.news.atman.pl> <ksdnog$1t9$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.0.194.227
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1374319333 5596 193.0.194.227 (20 Jul 2013 11:22:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Jul 2013 11:22:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
In-Reply-To: <ksdnog$1t9$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498900
[ ukryj nagłówki ]On 2013-07-20 12:00, John Kołalsky wrote:
>> Podobnie po co znać prędkośc wału z dokładnością .5%? Ano po to że
>> mozna na podstawie chwilowych przyspieszeń ocenić sprawnośc
>> pojedynczego cylindra na długo zanim się rozpadnie.
>> Precyzyjne pomiary to lepsza diagnostyka. Wkurwia tylko to że
>> marketoidowe tępaki i tak wszystko wsadzą w jedną kontrolkę "check
>> engine".
> To przecież samochody umożliwiają odczytanie konkretnego błędu tylko
> przeciętny ludzik nic z tym nie zrobi
Jestes pewny że twój komputer wtryskowy potrafi określić kondycję
pojedynczego cylindra i wskazać który ma jakiś problem?
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.13 23:05 tá´Ź
- 21.07.13 10:14 John Kołalsky
- 21.07.13 10:16 John Kołalsky
- 21.07.13 10:21 John Kołalsky
- 21.07.13 14:35 Sebastian Biały
- 21.07.13 14:56 ZIWK
- 21.07.13 14:58 ZIWK
- 21.07.13 17:38 John Kołalsky
- 21.07.13 18:32 Sebastian Biały
- 21.07.13 19:05 John Kołalsky
- 22.07.13 07:53 s...@g...com
- 22.07.13 08:19 Mirek Ptak
- 22.07.13 12:47 J.F
- 22.07.13 16:52 Tomasz Pyra
- 22.07.13 17:24 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=